ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه خامنه‌ای: کلیه دستگاه‌ها به پرداخت‌های غیرمتعارف حساسیت نشان دهند 

رهبر جمهوری اسلامی در نامه‌ای کوتاه به درخواست جهانگیری برای «صدور رهنمودی» پیرامون مسأله رسیدگی به «دستمزدهای نجومی» همه دستگاه‌ها را موظف به برخورد با تخلف‌ها کرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نامه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ایران «کلیه دستگاه‌ها» را موظف دانست تا با موارد تخلف در پرداخت دستمزدهای غیرمتعارف «قاطعانه» برخورد کنند.

عکس از آرشیو - خامنه‌ای به نامه اسحاق جهانگیری پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری مهر، خامنه‌ای در نامه‌ای که شنبه ۱۲ تیر در پاسخ به نامه جهانگیری نوشت گفت که همه دستگاه‌ها موظفند نسبت به پرداخت‌های غیرمتعارف دستمزدها «حساسیت نشان دهند».

رهبر جمهوری اسلامی در این نامه کوتاه نوشت: «دفتر هم موظف است ضوابط مصوب دولت را در مجموعه‌های وابسته به خود مورد توجه و امعان نظر قرار دهد».

اسحاق جهانگیری در نامه‌ای به تاریخ ۲۵ اردیبهشت از خامنه‌ای خواسته بود که «رهنمودی مبنی بر لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای عمومی» با دولت در «مبارزه جدی» و «پرهیز از ترویج و اشاعه رفتارهای تحریک کننده و برخی فضا سازهای رسانه‌ای» صادر کند.

افشاگری پیرامون دستمزدهای میلیونی مدیران ارشد دولت یازدهم از اردیبهشت ۹۵ شروع شد. دولت و حامیان حسن روحانی می‌گویند که رسانه‌های اصولگرا با انتشار اسناد و فیش‌های حقوقی مدیران، سعی بر سیاه‌نمایی و تحریک فضا دارند.

جهانگیری در نامه خود به خامنه‌ای نوشته بود که دولت موضوع رسیدگی به پرداخت‌های غیرمتعارف دستمزدها را «از جمله مهمترین مأموریت‌های خود تلقی کرده است».

معاون اول رئیس جمهوری ایران از خامنه‌ای خواسته بود تا برای «حمایت از مدیران پاک دست و قانع و حفط منابع انسانی و پرهیز از رواج حس بی‌اعتمادی به نظام مدیریت در بین مردم» به دستگاه‌های مختلف حکومتی تذکر دهد.

بیشتر بحوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    چرا به بودجه حوزه های آخوندی و نهادهایی مانند موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و بنیاد حکمت و مجمع اهل بیت و مجمع المصطفی العالمین و ………….. و نهادهای رهبری و ستادهای ائمه جمعه و ….. بودجه نجومی ساخت و ساز در جنوب لبنان، غزه و سامرا و کربلا و نجف و ….. وبودجه حکومت بشار اسد و حسن نصراله و هزینه های بظاهر طرفداران رهبر در دیگر کشورها و هزینه های برون مرزی دیگر اعتراض نمیشود؟!!

  • میرضا رضا

    ولایت پس یعنی حرافی و نامه نگاری و وای بر ملتی که رهبریش یعنی این