ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت اطلاعات ارسال پیامک تهدیدآمیز به روزنامه‌نگاران را تکذیب کرد

وزارت اطلاعات علاوه بر تکذیب ارسال پیامک تهدیدآمیز به روزنامه‌نگاران، آن را مغایر مشی این وزارت‌خانه دانست.

روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران ارسال هرگونه پیامک تهدیدآمیز به روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه ای را از سوی این وزارت‌خانه تکذیب کرد.

خبرگزاری کار ایران، ایلنا، یکشنبه ۱۳ تیر گزارش داد که روابط عمومی وزارت اطلاعات با تکذیب ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای روزنامه‌نگاران، این کار را «مغایر مشی این وزارت‌خانه در حفظ حقوق شهروندی» دانست.

در هفته گذشته جمعی از روزنامه‌نگاران از دریافت پیامی تهدیدآمیز در قالب پیامک خبر دادند. فرستنده این پیامک‌ها ناشناس است.

در این پیام کوتاه هشدار داده شده که «هر گونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضایی است».

این پیامک از حدود ساعت ١٨ تا ٢١ روز پنج‌شنبه ۱۰ تیر ارسال شد و به گفته محمد‌علی وکیلی، دیگر تهران در مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار ۷۰۰ روزنامه‌نگار آن را دریافت کردند.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع واکنش نشان دادند و خواستار مشخص شدن مرجع این تهدید و فرستنده این پیامک شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

https://www.radiozamaneh.com/286095
https://www.radiozamaneh.com/286372

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اینها اینقدر بی لیاقت و مزور هستند که حتی حاضر نیستند مسئولیت کارهای غیر قانونی خود را بر عهده گیرند . لابد این هم کار ( دژمن ) است ( دژمن ) مقاو عظمای وقاحت .

  • وطن

    پس چى ؟ بياد به دروغ تاييد كنه !؟ معلومه تكذيب ميكنه .... چون مشى وزارت اطلاعات ميگه اين كار مغاير حق و حقوق شهر وندى است. و ما و باقى مردم حرف وزارت اطلاعات را باور ميكنيم چون نظر ايشان به نظر ما نزديك تر است.