ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال ده‌ها هزار نفری از تیم ملی فوتبال ایسلند

تیم ملی فوتبال ایسلند که حضور موفقیت‌آمیزش در مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا به پدیده‌ای اجتماعی در این کشور تبدیل شد، در میان استقبال بی‌سابقه ده‌ها هزار نفر از مردم ایسلند به خانه بازگشت.

تیم ملی فوتبال ایسلند که حضور موفقیت‌آمیزش در مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا به پدیده‌ای اجتماعی در این کشور تبدیل شد، در میان استقبال بی‌سابقه ده‌ها هزار نفر از مردم ایسلند به خانه بازگشت.

استقبال ده‌ها هزار نفری در خیابان‌های ریکیاویک از تیم ملی فوتبال ایسلند

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایسلند در اتوبوسی رو باز به ابراز احساسات مردم در ریکیاویک که به‌شدت آن‌ها را تشویق می‌کردند پاسخ گفتند.

گودنی یوهانسون، رئیس‌جمهوری جدید ایسلند در مراسم استقبال از بازیکنان ایسلند، تیم ملی فوتبال این کشور را «گنجینه ملی» عنوان کرد.

ایسلند امسال برای نخستین به مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا راه یافت و تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت اما در این مرحله با شکست از تیم فرانسه از دور مسابقات خارج شد.

یکی از دیدنی‌ترین مسابقات ایسلند در این جام دیدار با تیم ملی فوتبال انگلستان بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

تشویق‌های تماشاگران ایسلندی نیز در این دور از مسابقات جام ملت‌های اروپا زبانزد شد. آن‌ها تیم ملی خود را با کف زدن‌ها و فریادهای مقطع تشویق می‌کردند.

صعود ایسلند تا مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا، آن‌هم در نخستین حضورش در این مسابقات، به‌عنوان بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ ورزش این کشور شمرده می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • a

    این اتفاقا خوبه اگه برای کشورای اروپایی بیفته اگه تو ایران پیش بیاد خیلی بده همین امثال رادیو زمانه مقاله می نویسن اسمشو میزارن نژادپرستی