ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«کسانی که زنان را به ورزشگاه راه می‌دهند به جهنم می‌روند»

احمد علم الهدی، کسانی را که فراهم‌کننده زمینه حضور زنان در ورزشگاه‌ها می‌شوند به منحرف کردن مسیر اسلام متهم کرد که جایشان در جهنم خواهد بود.

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مشهد گفته که «برگزاری کنسرت ابتذال است و برپایی آن در مشهد جسارت به امام رضاست.»

احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد
احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

خبرگزاری فارس گزارش کرده که سید احمد علم‌الهدی در سخنرانی روز عیدفطر خود مسئله موسیقی را مربوط به فتاوای مراجع تقلید دانسته و برگزاری کنسرت را از مسئله موسیقی مجزا دانسته است: «کنسرت حاشیه‌ای ابتذال‌آفرین دارد، چراکه اظهار هیجان در حاشیه کنسرت‌ها شکلی از گناه است که در زندگی اجتماعی ما بروز کرده است.»

او برگزاری کنسرت در ایران را همراه با ابتذال دانسته و گفته که کنسرت گذاشتن در مشهد بی‌حرمتی و جسارت به امام رضا است. او قبلا هم اظهارنظرهای مشابهی درباره برگزاری کنسرت در مشهد داشته است.

چند سال است که کنسرت‌ها در شهر مشهد لغو می‌شوند.

علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، دو سال قبل، مشهد را «پایتخت معنوی جهان اسلام» نامید و افزود دولتمردان در برنامه‌ریزی‌های خود این مسأله را در نظر بگیرند.

به‌گفته او قبل از برگزاری کنسرت‌ها، اگر دادستانی احساس کند اجرای آن‌ها به مصلحت جامعه نیست «باید از بروز واقعه پیشگیری کند».

علم‌الهدی همچنین از اینکه در ایام ماه رمضان برخی از مسابقات ورزشی با حضور بانوان در ورزشگاه برگزار شد، انتقاد کرده و گفته است: «جهنم جای صرفاً گنهکاران نیست؛ بلکه افرادی که مسیر اسلام را منحرف می‌کنند جایشان در جهنم خواهد بود.»

ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقه ممنوع است.

در روزهای گذشته تعداد معدودی از زنان خاص و دعوت شده توانستند برای تماشای مسابقات لیک جهانی والیبال به ورزشگاه بروند.

حضور نمایشی و غیرعمومی این زنان اعتراض‌ زنان را برانگیخت. آنها می‌گویند این حضور برای حلوگیری از محرومیت میزبانی مسابقات برای ایران از سوی فدراسیون جهانی والیبال بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میثم

    جهنم جایی است که امثال علم الهدی در اون می شن تصمیم گیرنده ی 80 میلیون نفر ... آقای علم الهدی جنابعالی و امثال شما بعد از انقلاب ثابت کردید که خیلی راحت بهشت ها رو تبدیل به جهنم می کنید ... نمونه اش ایران

  • وطن

    خوب به تو چه؟ دلشون ميخاد برن جهنم ... جهنم رفتن افراد هم به تو ملاى شمع دزد ربط داره؟ نكنه ميخواهى بجاى جهنم بيان خونه تو

  • Mark

    Based on the corrupted ayatollah the following people go to hell fire: 1. people who think 2. people who argue about the corruption in Iran's regime 3. people who try to find out Ayatollah's embezzlement and adultery 4. ..........

  • Fahim

    دوباره گربه نره شروع کرد به هذیان گویی

  • Mahsa

    حالا جاي اين سوال باقي است كه جناب وريئس دزدان فتواي شما در مورد دزدي هاي ميلياردري از حرم امام رضات چه ميباشد ايا با خواندن اقاي قرباني يكسان است پس لعنت به شما دزدان ثروت هاي ايران زمين

  • Me

    هر جا تو باشی جهنم هم همانجاست، گوسفند!

  • بهنام

    باز هم این بابا نوئل اسلامی زبان باز کرد و توهماتی آکنده از نفرت از شادی مردم را بیرون داد ، تا بلکه گفته باشد که هنوز هم در قدرت هستند و اینها هستند که برای تمامی امور مردم تکلیف تعیین می کنند . به امید نابودی کلیه مذاهب جهان ، به خصوص اسلام ناب محمد کذاب .