ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما: سربازان بیشتری باید در افغانستان بمانند

آمریکا می‌خواهد نیروهای بیشتری را برای کمک به سربازان و پلیس افغانستان در این کشور حفظ کند.

آمریکا می‌خواهد نیروهای بیشتری را برای کمک به سربازان و پلیس افغانستان در این کشور حفظ کند.

اولویت نیروهای آمریکایی در افغانستان آموزش سربازان و پلیس افغانستان است

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۶ ژوئیه / ۱۶ تیر در واشنگتن گفت در سال آینده باید هشت هزار و ۴۰۰ سرباز این کشور در افغانستان بمانند.

او گفت وضعیت امنیتی افغانستان مخاطره‌آمیز است، تهدیدهای طالبان همچنان باقی است و نیروهای امنیتی محلی آن‌چنان که باید قوی نیستند.

پیش از این ایالات متحده در نظر داشت در سال ۲۰۱۷ شمار نیروهای خود را به پنج هزار و ۵۰۰ نفر کاهش دهد.

اولویت نیروهای آمریکایی در افغانستان آموزش سربازان و پلیس افغانستان و حمایت از عملیات ضد تروریستی این نیروها است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    تصاویر اوباما با لباس اسلامی که برای اولین بار منتشر می شوند بیل اورایلی، مجری تلویزیون فاکس نیوز روز چهارشنبه تصاویر جدیدی از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، را به بینندگان خود نشان داد، که اوباما را در لباس اسلامی نشان می دهد، و گفت که این تصاویر نشان می دهد که او در "نهان یک مسلمان" است. اورایلی گفت که این عکسها در ایالت مریلند و در جریان مراسم ازدواج برادر ناتنی اوباما در اوایل سالهای دهه 1990 گرفته شده است. او گفت که این عکسها نشان دهنده علاقه قلبی اوباما به اسلام است، و همین علاقه قلبی است که مانع از مبارزه اوباما با تروریسم می شود، و باعث گسترش داعش در خاورمیانه شده است. او در ابتدای برنامه خود این تصاویر را به نمایش گذاشت و گفت اوباما ممکن است که یک "مسلمان پنهان" باشد. او گفت که اوباما در هاوایی از پدری مسلمان زاده شده است. پدر و مادر اوباما پس از تولد او از یکدیگر جدا شدند، و مادر اوباما با مرد مسلمان دیگر ازدواج کرد و با اوباما به کشور مسلمان اندونزی رفت. اوباما 4 سال را در اندونزی گذراند و سپس باردیگر به هاوایی بازگشت.