ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاهش ۴۵ درصدی ترافیک توئیتر داعش

به گفته مقام‌های دولت آمریکا تنها در یک سال گذشته (از اواسط سال ۲۰۱۵ تا کنون) حساب توییتر بیش از ۱۲۵ هزار کاربر در آمریکا مسدود یا به حالت تعلیق درآمده است.

کاخ سفید می‌گوید حضور اعضا یا پیروان گروه داعش، طی دو سال گذشته در شبکه اجتماعیِ توییتر ۴۵ درصد کاهش یافته است.

عکس: آرشیو

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کاخ سفید در گزارشی علت کاهش ۴۵ درصدی ترافیک توییتر داعش را مقابله و تلاش آمریکا و متحدانش علیه داعش در فضای مجازی و انتشار روزانه هزاران تصویر و پیام در این شبکه‌ها درباره رنج تحمیل شده از سوی چنین گروه‌های افراط‌گرایی به مردم عنوان کرد.

همچنین به گفته مقام‌های دولت آمریکا تنها در یک سال گذشته (از اواسط سال ۲۰۱۵ تا کنون) حساب توییتر بیش از ۱۲۵ هزار کاربر در آمریکا مسدود یا به حالت تعلیق درآمده است.

از سوی دیگر اطلاعات، تصاویر و پیام‌هایی با محتوای ضد داعش در سال گذشته در آمریکا شش برابر افزایش یافته است.

آسوشیتدپرس در گزارش خود تعداد حساب‌های توییتری مرتبط به هواداران داعش در آمریکا را ۳۰۰ حساب کاربری تخمین زده است. این در‌حالی است که این میزان در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۵۰۰ حساب برآورد شده بود.

آمریکا کاهش حضور داعش در فضای مجازی را نشانه پیشرفت به سوی کم‌رنگ شدن تبلیغات الهام بخش این گروه در سرتاسر جهان می‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.