ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو کشته در سوء قصد به نماینده مجلس ایران در مسیر کرمانشاه

در این سوء قصد نماینده اسلام آباد غرب «جراحتی جزئی» دید و دکتر نیک عزم از مسئولان دامپزشکی و همچنین راننده خودروی فرماندار دالاهو کشته شدند.

احمد صفری، نماینده مجلس ایران از کرمانشاه از حمله به خودروی حشمت الله فلاحت پیشه، نمانیده اسلام آباد غرب و دالاهو در مسیر کرمانشاه خبر داد.

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم از سوء قصد جان سالم به در برد

صفری، یکشنبه ۲۰ تیر به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت که فلاحت پیشه به همراه فرماندار دالاهو و چند تن از مسئولان دامپزشکی استان کرمانشاه در مسیر سفر به ریجاب برای بازدید از این منطقه بود که هدف «رگبار گلوله» چند فرد مسلح قرار گرفت.

در این سوء قصد نماینده اسلام آباد غرب «جراحتی جزئی» دید و نیک عزم از مسئولان دامپزشکی و همچنین راننده خودروی فرماندار دالاهو کشته شدند.

به گفته صفری چهار فرد مسلح از یک خودروی پژو به سمت فلاحت پیشه شلیک کردند. این پژو در میان خودروهای حامل مسئولان استان در حال حرکت بود.

فرمانده دالاهو نیز مجروح شده و به اتاق عمل یک بیمارستان منتقل شده است. حال او وخیم گزارش می‌شود.

فلاحت پیشه  نماینده اصول‌گرا در سه دوره هفتم، هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی ایران بوده است و در مجلس دهم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است. او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ از اعضای ستاد محمدباقر قالیباف بود.

تاکنون گروه یا سازمانی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

نماینده کرمانشاه در مجلس پژاک را مسئول این حمله خواند و گفت: «اعضای شورای تأمین استان هشدار داده بودند که اعضای پژاک در منطقه هستند». فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم گفت: «ما هرگز مسلح به منطقه نمی‌رویم و چنین مواردی نیز هرگز در این منطقه نداشتیم».

در هفته‌های اخیر سپاه پاسداران ایران چندین بار در مناطق مرزی غرب ایران با نیروهای حزب دمکرات کردستان درگیر شدند و این درگیری‌ها چند کشته در پی داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    جوان دیگری را با باتوم به کما فرستادند خشونت نیروی انتظامی این بار جوان دهدشتی را به کما فرستاد؛ قطع امید پزشکان به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سجاد توفیقیان جوان دهدشتی که توسط ماموران نیروی انتظامی مضروب شده بود در بیمارستان امام سجاد یاسوج به کما رفت و پزشکان از وی قطع امید کرده‌اند. یک منبع نزدیک به خانواده توفیقیان با اعلام این‌ خبر در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: “یک شب قبل از عید فطر سجاد توفیقیان به همراه دو خواهر زاده اش جهت زیارت با موتور به امامزاده حمزه در منطقه گردشگری سر فاریاب راهی شدند که در بین راه دو نفر از مامورین نیروی انتظامی از پاسگاه سرفاریاب در سی کیلومتری دهدشت به نام های آقایان مسکینی و جعفریان با ایشان برخورد کرده و ضمن ضرب و شتم شدید با باتوم برقی و ضربه های مهلک به سر و بدن وی ایشان را بشدت مضروب ساختند و بعد از ضبط موتور و کلیه وسایل شخصی از محل دور شدند.” این منبع مطلع در ادامه خاطرنشان کرد: “بلافاصله بدلیل شدت جراحات، خواهرزاده ها ضمن اقدام جهت اعزام سجاد به مراکز درمانی، به پاسگاه چرام مراجعه و شکایتی مطرح نمودند که به دلیل تعطیلات به روز شنبه موکول شد.”