ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پسر بن لادن آمریکا را تهدید کرد که انتقام پدرش را می‌گیرد

پسر بن لادن می‌گوید که مقامات آمریکا باید درباره کشتن پدرش پاسخگو باشند و القاعده به عملیات جهادی خود علیه آمریکا ادامه خواهد داد.

حمزه بن لادن، فرزند اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده با انتشار یک فایل صوتی آمریکا را تهدید کرد که انتقام کشته شدن پدرش را خواهد گرفت.

عکس از آرشیو- حمزه بن لادن درکنار پدرش، اسامه بن لادن- او از ۱۴ سالگی در چند عملیات‌ مسلحانه شرکت داشته است

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سایت السحاب وابسته به گروه القاعده شنبه نهم ژوئیه/ ۱۹ تیر ویدئویی منتشر کرد که در آن صدای حمزه بن لادن پخش می‌شود که مقامات آمریکا را به عنوان مسئول کشته شدن پدرش تهدید می‌کند.

پسر بن لادن می‌گوید که مقامات آمریکا باید درباره کشتن پدرش پاسخگو باشند و القاعده به عملیات جهادی خود علیه آمریکا ادامه خواهد داد.

حمزه بن لادن در بخشی از این پیام صوتی خطاب به مقامات آمریکا می‌گوید: «اگر فکر می‌کنید که جنایات گناه‌آلودی که در ابیت آباد مرتکب شده‌اید بی‌جواب خواهد ماند، کور خوانده‌اید».

ابیت آباد شهری در شمال غرب پاکستان است که اسامه بن لادن در سال ۲۰۱۱  در عملیات آمریکایی یگان موسوم به «ناوی‌سیل» در آن‌جا کشته شد.

محل سکونت کنونی پسر بن لادن معلوم نیست. او از سال ۲۰۰۵ زمانی که تنها ۱۴ سال داشت به همراه پدرش در عملیات مسلحانه در پاکستان و افغانستان شرکت داشت و یکی از افراد دخیل در ترور بوتو، نخست وزیر پیشین پاکستان در سال ۲۰۰۷ بود.

سخنگوی سابق القاعده در اعترافات خود نقش حمزه بن لادن در ترور بوتو را تکذیب کرد و گفت که او در آن زمان در ایران بود.

حمزه بن لادن اکنون ۲۴ سال دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.