ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاونان پارلمانی و حقوقی روحانی عوض شدند

در جابه‌جایی‌های جدید دولت یازدهم، الهام امین زاده پست معاونت حقوقی روحانی را به مجید انصاری واگذار کرد. حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور به معاونت پارلمانی منصوب شد.

در دو جابه‌جایی در هیات دولت یازدهم، الهام امین زاده معاونت حقوقی روحانی پست خود را به مجید انصاری واگذار کرد. حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور به معاونت پارلمانی منصوب شد.

مجید انصاری جای الهام امین‌زاده در معاونت حقوقی روحانی را گرفت.

سه شنبه ۲۲ تیر، سه تغییر در هیات دولت روحانی صورت گرفت. خبرگزاری مهر می‌نویسد حسینعلی امیری، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور به معاونت پارلمانی رئیس جمهوری منصوب و جای مجید انصاری را گرفت. انصاری متقابلا جانشین الهام امین‌زاده شد.

الهام امین‌زاده در کنار شهیندخت مولاوردی، دومین زن معاون روحانی بود. مولاوردی، معاونت امور زنان و خانواده را بر عهده دارد. با خروج امین‌زاده از دولت، تعداد زنان در کابینه روحانی به دو نفر تقلیل یافت.

قرار است الهام امین‌زاده منبعد دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی باشد.

علیرضا آوایی، رئیس سابق ثبت احوال و رئیس قبلی کل دادگستری استان تهران نیز به عنوان بازرس ویژه ریاست جمهوری معرفی شد.

امین‌زاده و امیری، به جناح اصولگرا و انصاری، به جریان اصلاح‌طلب تعلق دارند.

آخرین عزل و نصب در دولت روحانی به سه هفته قبل باز می‌گردد. حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی- آفریقای وزارت‌ خارجه معزول شد و جایش را به حسین جابری انصاری‌، سخنگوی وقت وزارت خارجه داد. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه شد.

عزل امیرعبداللهیان با اما و اگرها و تفاسیر زیادی همراه بود از جمله آن که در موضع‌گیری‌هایش در باره مسائل منطقه، بیشتر جانب محافل نظامی را داشت تا موضع دیپلماتیک وزارت خارجه را.

خبرگزاری مهر با انتشار خبر تغییر معاونان حقوقی و پارلمانی روحانی نوشت با این جابه‌جایی‌ها، شایعات در خصوص تغییرات در دولت اندک اندک رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.