ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در سوگ قربانیان نیس

مردم در شهرهای مختلف جهان به قربانیان شهر نیس ادای احترام کردند.

مردم در شهرهای مختلف جهان به قربانیان شهر نیس ادای احترام کردند. آنها با گذاشتن یادداشت و گل مقابل سفارت فرانسه در کشورهای مختلف یاد قربانیان شب گذشته را گرامی داشتند.

حداقل ۸۴ نفر در حمله شب گذشته کشته و ۱۰۰ نفر زخمی شده‌اند. مردم برای آتش‌بازی روز ملی فرانسه جمع شده بودند که یک کامیون سفید رنگ به جمعیت کوبید و عده‌ای را زیر گرفت. راننده کامیون با سرعت بالا به سمت جمعیتی رفت که در پیاده‌رو ساحلی در حرکت بودند و آماده تماشای آتش‌بازی می‌شدند.

[sliderpro id="169"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    غرب جواب وحشیگری، گلوله، بمب و تروریسم را با نمایش مسخره گل و آواز و شعر خوانی داده و بهای سنگینی هم برای آن پرداخته و تازه این اول کارست. با باز گذاشتن مرزها شاهد یک جنگ داخلی در اروپا هما نند آنچه در عراق و سوریه جریان دارد خواهیم شد. یک طرف با وحشیگری کامل با استناد به کتابی که فرمان قتل و غارت و تجاوز را میدهد قرار دارد و طرف دیگر با گل و آواز و شعر خوانی و نگران از اینکه حقوق بشر این درندگان مبادا نقض گردد، حکم نابودی خود، خانواده، فرهنگ و تمدن خود را نوشته است.