ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اهالی سینما در مقابل بیمارستان جم در اعتراض به روند درمان عباس کیارستمی

گروهی از اهالی سینما در مقابل بیمارستان جم تجمع کردند تا به روند درمان عباس کیارستمی در این بیمارستان اعتراض کنند. این تجمع با حضور نیروی انتظامی و پراکنده کردن معترضان به پایان رسید.

گروهی از اهالی سینما روز جمعه ۲۵ تیر ماه در مقابل بیمارستان جم تجمع کردند تا به روند درمان عباس کیارستمی اعتراض کنند. این تجمع که از ساعت ۱۸ آغاز شده بود، با حضور نیروی انتظامی و پراکنده کردن معترضان به پایان رسید.

علاقه‌مندان به عباس کیارستمی در اعتراض به عملکرد بیمارستان جم در زمان درمان عباس کیارستمی در این بیمارستان، در مقابل آن تجمع کردند. پیشتر اما کمپین پیگیری پرونده پزشکی عباس کیارستمی با برگزاری این تجمع مخالفت کرده بود.

حامد بهداد، شهرام مکری، محمد اطبایی، محمدرضا دل‌پاک، نوید محمد‌زاده  و ... از افراد حاضر در این تجمع بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این تجمع با حضور نیروی انتظامی و متفرق کردن مردم به پایان رسیده است.

از محل این تجمع گزارش شده که نیروی انتظامی اجازه پارک کردن به خودروها نداده، تجمع‌کنندگان را متفرق کرده و هنرمندان را به پارک مقابل بیمارستان هدایت کرده است.

کارکنان و مسولان بیمارستان جم واکنشی به این تجمع نشان نداده‌اند و تنها از پشت شیشه‌ها نظاره‌گر این تجمع بوده‌اند.

شمار حاضران در این تجمع بیش از صد نفر گزارش شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تهران

    البته منظورم سقراط و لوترك نبود

  • تهران

    استهزاء علم بهتر است يا ثروت باب شد پزشك موفق ظرفيت احترامي كه لايق آن هم بود نداشت جوان ١٨ ساله كنكوري براي پركشيدن به قله ثروت پزشكي رازد فرزند نوجوان پزشك براي ادامه راه پدر موفقش به سويس ميانبر زد لوترك جاي سقراط نشست يا بقول ما : كله پز برخواست سگ جايش نشست

  • دکتر عبدالعزیز ساقی رامهــرمزی

    زنده یاد عباس کیارستمی با همه ی نازش آفرینی هائی که در زمینه ی هنر هفتم از خود نشان دادند مانند دیگر شهروندان یک بیمار بشمار می آیند اگر بازماندگان باور دارند کمکاری یا کوتاهی در باره ی ایشان شده می توانند از راه قانونی پیگیر باشند . بنده بارها در بخش اورژانس بیمارستان امام شهرستان رامهــرمز استان خوزستان چوب ندانم کاری های برخی همکاران را خورده ام و به دلیل کمکاری آنان مورد سرزنش همراهان بیمار واقع شده ام.برای نمونه بیمار یا همراهان در آغاز ورود بی هیچ مقدمه ای می گفتند:شما پزشکان که مردم را می کُشید یا : شما پزشکان این بیمارستان بیمارمان را کُشتید.بنده با ارج و بزرگداشتی که برای بیمار بکار می بندم در اینگونه زمان ها به هیچ روی کوتاه نمی آیم و چنین پاسخ می دهم : شما طرف خود را بشناسید . من 18 سال پیشینه ی پزشکی دارم و هیچگاه کم کاری و ستمی به بیماری نکرده ام .نه کسی را کُشته ام و نه کسی را دچار آسیب نموده ام .اگر احساس می کُنید یکی از همکارانم به بیمارتان ستمی روا داشته پیگیری کُنید . بنده هم از جان و دل پشتیبان شما خواهم بود . به امید آنکه هیچ نام آور و گمنامی دچار چنین رنجی نگردد .

  • دکتر عبدالعزیز ساقی رامهــرمزی

    زنده یاد عباس کیارستمی با همه ی نازش آفرینی هائی که در زمینه ی هنر هفتم از خود نشان دادند مانند دیگر شهروندان یک بیمار بشمار می آیند . اگر بازماندگان باور دارند کم کاری و یا کوتاهی در باره ی ایشان شده می توانند از راه قانونی پیگیر باشند . بنده بارها در بخش اورژانس بیمارستان امام شهرستان رامهــــرمز استان خوزستان چوب ندانم کاری های برخی همکاران را خورده ام و به دلیل تقصیر و یا قصور آنان مورد سرزنش همراهان بیمار واقع شده ام.برای نمونه بیمار یا همراهان او به محض ورود به اتاق معاینه بی هیچ مقدمه ای می گفتند:شما پزشکان که مردم را می کُشید . و یا : شما پزشکان این بیمارستان بیمارمان را کُشتید . بنده ضمن ارج و بزرگداشتی که برای بیمار و همراهان قائلم در اینگونه زمان ها به هیچ روی کوتاه نمی آیم و چنین پاسخ می دهم : شما طرف خود را را بشناسید . من 18 سال پیشینه ی پزشکی دارم و هیچگاه کم کاری و ستمی به بیماری نکرده ام . نه کسی را کُشته ام و نه کسی را دچار آسیب نموده ام . همیشه بیشتر از آنچه وظیفه ی قانونی ام بوده برای بیمار کار کرده ام . شما هم اگر احساس می کُنید یکی از همکارانم به شما یا بیمارتان ستمی روا داشته بفرمائید پیگیری کُنید . بنده هم از جان و دل پشتیبان شما خواهم بود . در باره ی ندانم کاری های برخی همکاران نیاز به یادآوری یک نکته می بینم و آن اینست که : نا آگاهی و ساده اندیشی برخی هم میهنان آتش بیار این زمینه است . برای نمونه یادآور می شوم که برای یکی از همشهریان رامهــرمزی نیز همین مورد زنده نام کیارستمی پیش آمده بود . بنده پیشنهاد کردم که ایشان که بانوئی 27 ساله بودند به نزد یکی از استادان بزرگ جراح کولون دانشگاه شهید بهشتی (که از خارج از کشور برای درمان به ایشان مراجعه می شود )بروند . شوربختانه گوش نکرد . جراحی در آغاز او را عمل لاپاراسکُپی کرد . پس از چند روز روده دچار عفونت شد . جراح بیمار را لاپاراتومی( عمل جراحی شکم همراه با باز کردن آن ) کرد . عفونت بیمار بدتر شد . بیمار برای بار سوم عمل شد . ولی با درد و بدبختی بسیار جان باخت . از این رو سفارش می کُنم مردم در گزینش پزشک ساده انگارانه رفتار نکنند . پزشکان مانند همه ی گروه ها خوب و بد دارند . من دست همه ی پزشکان خوب و مردمی که برای مردم سود مندند را می بوسم . از همه ی مردم می خواهم در همه ی زمینه ها بویژه بهداشت و درمان از خرد خود بهره ببرند و هر سخنی را به صرف اینکه از دهان یک پزشک شنیده اند نپذیرند . به امید آنکه هیچ نام آور و گمنامی دچار چنین رنجی نگردد .

  • farzad

    در پاسخ به داریوش عزیز. خیر با شرف‌ترین جمع آقای مهرجویی اونجا نبود اما پزشکان لمپن و بی‌ سواد مثل موش تو بیمارستان قایم شده بودن

  • تهران

    عجيب است مرگ كيارستمي هم مثل آثارش بود. همه را انگولك كرد كه به دور و برشون يه جور ديگري نگاه كنند . نفهمند داستان را ولي حسش كنند . از موضوع كفري بشن . فكر كنند چطوري يه مشكل ساده پزشكي ميتونه انقدر همه چيز را تكان بده . بدون اينكه منت سركسي بگذارد آمد، گفت ، نوشت، ساخت و رفت.

  • داريوش

    عربده كش اعظم مهر جويي اونجا نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!