ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دونالد ترامپ معاون خود در مبارزات انتخاباتی را معرفی کرد

ترامپ، مایک پنس فرماندار ایندیانا را معاون مبارزات انتخاباتی خود خواند. پنس ۱۲ سال نماینده مجلس بوده و به جناح راست جمهوریخواهان تعلق دارد اما مورد احترام میانه‌روها نیز هست.

دونالد ترامپ، مایک پنس، فرماندار ایندیانا را معاون مبارزات انتخاباتی خود خواند. پنس که ۱۲ سال نماینده بوده، به دلیل شخصیت آرام‌ خود مورد قبول جناح‌های مختلف جمهوریخواهان است.

مایک پنس در ابتدا و در رقابت‌های مقدماتی جمهوریخواهان، از سناتور تد کروز پشتیبانی می‌کرد.

دونالد ترامپ، با انتشار پیامی در توئیتر، مایک پنس، فرماندار ایندیانا را به عنوان معاون خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد. پنس فردی بسیار محافظه‌کار با تجربه سیاسی بالا توصیف می‌شود. او پیش از آن که در سال ۲۰۱۳ فرماندار ایندیانا شود، دوازده سال نماینده مجلس بود.

ترامپ در میان نمایندگان جمهوریخواه مجلس، شبکه ارتباطی و حمایتی لازم را ندارد و به نظر می‌رسد با معرفی پنس، در صدد جبران عدم محبوبیت خود نزد هم قطاران واشنگتن بر آمده باشد. پنس به جناح راست و سنتی جمهوریخواهان وابسته است اما به دلیل خلق و خوی آرام،  مورد قبول و احترام میانه‌روها نیز هست.

در رقابت‌های مقدماتی جمهوریخواهان، مایک پنس حامی تد کروز، نامزد محبوب حزب افراطی تی‌پارتی بود اما هم‌زمان از ترامپ به خوبی یاد می‌کرد.

مایک پنس هم‌چنین مناسبات تنگاتنگی با چارلز و دیوید کخ دارد که دو برادر میلیارد حامی جمهوری خواهان هستند. دونالد ترامپ در آغاز کارزار انتخاباتی خود، مخارج تبلیغاتی را از جیب خودش تامین می‌کرد اما با گرم‌تر شدن تنور انتخابات، نیازمند کمک‌ مالی دیگران است.

گفته شده که معرفی مایک پنس، تلاشی است برای ایجاد وحدت بین جمهوریخواهان و ترمیم شکاف نزد آنها.

مجمع ملی جمهوریخواهان باید در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ ژوئیه) نامزد نهایی این حزب برای انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ را معرفی رسمی کند اما رسانه‌های آمریکایی در ‌آستانه برگزاری این مجمع در کلیولند، از پاره‌ای اختلاف نظرها بر سر ترامپ گزارش داده‌اند.

مایک پنس ۵۷ ساله، یک مسیحی خشکه مذهب و از مخالفان سرسخت همجنس‌گرایان است. قرار بود معرفی رسمی او پنجشنبه ۱۵ ژوئیه انجام شود اما به دلیل هم‌زمانی با حمله تروریستی در نیس، این معارفه به یکشنبه ۱۷ ژوئیه موکول شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    درود بر آقای ترامپ ومعاون اول لایق و شجاع ایشان امیداورم که در انتخابات پیشرو موفق باشند و دوباره آمریکا را قدرتمند و عالی بسازند.

  • Behrouz

    "در رقابت‌های مقدماتی جمهوریخواهان، مایک پنس حامی تد کروز، نامزد محبوب حزب افراطی تی‌پارتی بود اما هم‌زمان از ترامپ به خوبی یاد می‌کرد." تی پارتی یک حزب نبود و نیست. تی پارتی "افراطی" تا حال بر خلاف فلسطینیها و سایر مسلمانان با بولدوزر و یا با وسیله نقلیه مردم بیگناه را لت و پار نکرده و شعار مرگ بر جهان سر نداده و خواهان نابودی ملتی نشده و طرفدار قانون اساسی، آزادی بیان و مخالف دخالت دولت در امور زندگی خصوصی و کنترل بر زندگی مردم است. برای جماعت قلم به دست ایرانی هر کسی که دست چپ استالین، مائو، پل پت، کاسترو ........ نباشد "افراطی" است و شما حدس بزنید اگر روزی این جماعت سر کار بیایند.