ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت دو نفر دیگر در فرانسه در پیوند با حمله نیس

صبح یکشنبه ۱۷ ژوئیه / ۲۷ تیر در ارتباط با پرونده حمله خونبار در شهر نیس فرانسه یک مرد و یک زن دیگر بازداشت شدند. پیش از این پنج نفر در همین پیوند دستگیر شده بودند.

صبح یکشنبه ۱۷ ژوئیه / ۲۷ تیر در ارتباط با پرونده حمله خونبار در شهر نیس فرانسه یک مرد و یک زن دیگر بازداشت شدند. پیش از این پنج نفر در همین پیوند دستگیر شده بودند.

با بازداشت‌های تازه، پلیس فرانسه در مجموع هفت را در سه روز اخیر دستگیر کرده است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، یک منبع پلیس فرانسه گفت سلسله بازداشت‌های مربوط به حمله نیس روز یکشنبه نیز ادامه یافت و «یک مرد و یک زن دستگیر شدند.»

پیش از این، همسر محمد لهویج بوهلال، عامل حمله نیس و چهار مرد دیگر در روزهای جمعه و شنبه بازداشت شده بودند.

محمد لهویج بوهلال، مرد تونسی‌تبار ۳۱ ساله پنج‌شنبه شب ۱۴ ژوئیه / ۲۴ تیر با یک کامیون به جمعیتی که برای جشن روز ملی فرانسه در نیس جمع شده بودند حمله کرد. در این حمله دست‌کم ۸۴  نفر کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

در فرانسه، زمانی که پرونده جنایی به اقدامی تروریستی مربوط می‌شود بازداشت موقت می‌تواند ۹۶ ساعت به‌طول انجامد. این مدت زمان ۴۸ ساعت بیشتر از جرایم عادی است.

روز شنبه ۱۶ ژوئیه / ۲۶ تیر گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت حمله نیس را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.