ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت ارشاد شورای نظارتی و ممیزی را تقویت کرد

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تقویت شورای نظارتی و ممیزی این وزارتخانه پس از تذکرات رهبر جمهوری اسلامی درباره «ولنگاری فرهنگی» خبر داد.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تقویت شورای نظارتی و ممیزی این وزارتخانه پس از تذکرات رهبر جمهوری اسلامی درباره «ولنگاری فرهنگی» خبر داد.

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد: اجازه نمی‌دهیم کالای مسموم معنویت، اعتقاد و خانواده را تحت تأثیر قرار دهد.

حسین نوش‌آبادی دوشنبه ۲۸ تیر در نشست رسانه‌ای خود گفت پس از تذاکرات آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، وزارت ارشاد «مجدانه» در عرضه محصولات فرهنگی دقت بیشتری می‌کند.

سخنگوی وزارت ارشاد گفت: «شورای نظارتی و ممیزی تقویت شده و در اجرا هم اگر از روی سهل‌انگاری خطایی صورت بگیرد، با آن برخورد می‌شود.»

علی خامنه‌ای ۱۶ خردادماه سال جاری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم از تولید کالاهای فرهنگی انتقاد کرد و گفت که در آن «احساس ولنگاری» می‌کند.

او گفت: «در مسأله‌ فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی».

سخنگوی وزارت ارشاد در نشست رسانه‌ای خود با بیان این‌که «اجازه نمی‌دهیم کالای مسموم معنویت، اعتقاد و خانواده را تحت تأثیر قرار دهد»، تغییر در شیوه ممیزی را نیازمند تغییر در قانون دانست.

او همچنین گفت تذکر رهبر جمهوری اسلامی درباره ولنگاری فرهنگی تنها محدود به وزارت ارشاد نیست و دیگر نهادهای فرهنگی دولتی و غیردولتی نیز باید خود را خطاب سخن او بدانند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    چهارصد روستای سیستان و بلوچستان زیر شن و ماسه!!

  • شششش

    رژیم گشاتاپووی روی نازی ها سفید کرده است. حالا حالا اشتبه تاریحی انقلاب ارتجاعی نسل قدیم ارتجاعی نسل ای ابند باید پس بدهند. رزیم تا دندان مساح که در هر محل یک پایگاه بسیج در مسجد درست کرده از هرد ده نقر ایارنی یک نفر جاسوسو ایدولوزیک بسیجی و سپاهی درست کرده، حالا حالا توان اشتباه سسخت ایدئلوزی شهی ولای پس خواهد اد. تا نسل باید یسوزند از این نظام خونخوار و استثمارگر بردهع وار