ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اخراج هزاران نفر از کارمندان دولت و مأموران پلیس در ترکیه

دولت ترکیه پس از شکست کودتا قدرت خود را با شدت بیشتری نشان می‌دهد. بر اساس یک گزارش منتشر شده، در مجموع هشت هزار و ۷۷۷ نفر از مأموران پلیس و کارمندان دولت، از جمله ۳۰ فرماندار از کار برکنار شدند.

در پی شکست کودتا در ترکیه، دولت این کشور هشت هزار و ۷۷۷ نفر از مأموران پلیس و کارمندان دولت، از جمله ۳۰ فرماندار و ۵۲ بازرس را اخراج کرد.

پس از کودتای نافرجام حدود ۶۰۰۰ نفر در ترکیه بازداشت شده‌اند

خبرگزاری آناتولی دوشنبه ۱۸ ژوئیه / ۲۸ تیر این خبر را به‌نقل از منابع وزارت کشور ترکیه منتشر کرده است.

بنا به این گزارش، در میان بازداشت‌شدگان هفت هزار و ۸۹۹ مأمور پلیس، ۶۱۴ مأمور ژاندارمری و ۱۸ مأمور گارد ساحلی از جمله فرمانده آن، وجود دارند.

پس از کودتای نافرجام حدود ۶۰۰۰ نفر در ترکیه بازداشت شده‌اند که ۱۰۳ تن از آن‌ها ژنرال‌ و دریاسالار ارتش بوده‌اند.

روز یکشنبه نیز اعلام شد که فعالیت بیش از ۲۷۰۰ قاضی و وکیل دادگستری به حالت تعلیق در آمده است.

شامگاه جمعه ۱۵ ژوئیه / ۲۵ تیر بخشی از نظامیان ترکیه علیه دولت دست به کودتا زدند. این کودتا با حضور مردم طرفدار دولت نافرجام ماند. در این کودتا بیش از ۲۹۴ نفر کشته و یک هزار و ۴۰۰ نفر زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شششش

    مردم بیچاره ترکیه اجازه نیافتند در رزیم لایئک نظام گراف معنای سکولار دمرکاسی و نقد وئاقعی دین و سنی واپس گرای را درک کنند. انها در ظاهر مردنیته و در باطن متحجر باقی مانند تا مساجد و ملا همچنان مغزرشلان سشتشوی قورن وسطایی خرافت بدهند و ادروغان مالعون انها به گنداب اسلام گرایی متقلب و پوسیده به منجلاب بکشد. کدتاهای تقلبی و انتخابا تقلبی و همه چیز تقلب و گپی ناشیانه از مدرنیته مسلخ شده. حالا حالا در این کنداب لجت مال بشوید تانسل های جیدی شاید از منجبلاب اسلامگرایی رهایی باسند

  • آرمان سوخته

    تاریح تکرار میشود. انقلاب ارتجاعی 1357 ایران در مصر و ترکیه بخوبی نمایش زنده پیروزی ارتجاع د رپوستین دمکراس یو انقلاب به نمایش گذاشت. حال ما بخوبی درک میکنیم جگونه نسل تخدیر شده پیشینمان چگونه ما به سارت اهریمن اسلام سیاسی و فرقه های سنی و شیعه دراوردن و از قطار مدنیت و پیشرفت پیاده کردند و چگونه یک به یک آزادی های مدنی و حقوق شهروندی مان نابود کردند که حتی ازندگی خصوصی و خریم خصوصی هم ازادی نداشته باشیم. این همه دستگیری. اگر کودتا چنین نیروی عظیمی داشت چرا باید شکست بخورد. هزاران قاضی و پلیش و ارتشی یعنی نتوانستند دو تا شهر در کنترل داشته باشند و آیا نمیدانستند در صورت شکست ، اردوغانی ها اسلام گرای سنی، حکام خون راه خواهند انداخت. آن داعشی ههایی سر سرباز اسیر می برند ذات اهریمنی اسلام گراها نشان دادند. والی برملت ترکیه که چه راحت در خال بلعیدن شدن توسط اسلام گراهای فرقه گرای سنی داعشی هستند و کشور رو به رو شد و سکولار دموکراسی نیم بندشان نابود میشود.