ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۰۰ زن برهنه علیه دونالد ترامپ

اسپنسر تونیک، عکاس مطرح آمریکایی با عکسی از ۱۰۰ زن برهنه دست به اقدامی هنری علیه دونالد ترامپ، میلیاردر بنگاه‌های املاک و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زد.

اسپنسر تونیک، عکاس مطرح آمریکایی با عکسی از ۱۰۰ زن برهنه دست به اقدامی هنری علیه دونالد ترامپ، میلیاردر بنگاه‌های املاک و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زد.

اسپنسر تونیک ۱۰۰ زن برهنه را در چشم‌انداز سالن کنگره حزب جمهوری‌خواه برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری خود در شهر کلیولند آمریکا مقابل دوربین برد.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، یک روز قبل از کنگره حزب جمهوری‌خواه برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری خود، اسپنسر تونیک ۱۰۰ زن برهنه از نژادها و رنگ‌پوست‌های مختلف را در چشم‌انداز سالنی که قرار است در آن کنگره برگزار شود، در شهر کلیولند آمریکا مقابل دوربین برد.

زن‌های شرکت‌کننده در این پروژه آینه‌های گرد و بزرگی در دست داشتند که به سمت سالن گرفته بودند.

به‌نوشته سایت اسپنسر تونیک، آینه‌ها نشان‌دهنده دانش و خرد زنان مترقی و مفهوم «مادر طبیعت» هستند که منظره و افق کلیولند را بازمی‌تابانند.

اسپنسر تونیک عکاس ۴۹ ساله آمریکایی

تونیک خود می‌گوید این اثر علیه آن تصویری از زن است که ترامپ و برخی جمهوری‌خواهان از آن در تبلیغ استفاده می‌کنند.

این عکاس ۴۹ ساله گفت: «من دو دختر و یک زن دارم و از سخنان نفرت‌بار در حزب جمهوری‌خواه علیه زنان و اقلیت‌ها وحشت‌زده می‌شوم.»

تونیک افزود: «من نمی‌توانم فقط بروم و رأی بدهم؛ باید کاری کنم.»

اسپنسر تونیک این عکس را در سپیده‌دم و در یک ملک خصوصی گرفته است. او گفت: «نشان دادن یک بدن برهنه در انظار عمومی غیرقانونی است اما شما می‌توانید خیلی راحت با یک اسلحه همه جا بروید و این واقعاً عجیب است.»

تونیک به دلیل عکس‌هایی که از مردم برهنه می‌گیرد نامدار شده است. در ماه ژوئن سال جاری میلادی تونیک شش هزار نفر را برهنه مقابل پارلمان کلمبیا در بوگوتا پایتخت این کشور گرد آورد و از آن‌ها عکس گرفت. این عکس‌ها نمادی از صلح بین نیروهای دولتی و گروه چریکی فارک بودند.

جنگ داخلی بین فارک و نیروهای مسلح کلمبیا از دهه ۱۹۶۰ آغاز شد و حدود ۲۲۰ هزار نفر را به کشتن داد. میلیون‌ها نفر نیز از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

دو طرف در تاریخ  ۲۳ ژوئن / ۳ تیرماه توافقنامه آتش‌بس را امضا کردند.

اسپنسر تونیک در سال ۲۰۰۷ نیز از ۱۸ هزار زن و مرد برهنه در شهر مکزیکوسیتی در مکزیک عکس گرفت که دراین زمینه رکورد دار است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.