ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهاجمی با تبر به مسافران قطاری در آلمان حمله کرد

فردی با تبر به مسافران قطاری در شمال استان بایرن آلمان حمله کرد. ۲۰ نفر در این حمله زخمی شده‌اند و مهاجم به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

فردی با تبر به مسافران قطاری در شمال ایالت بایرن آلمان حمله کرد. ۴ نفر در این حمله زخمی شده‌اند و مهاجم به ضرب گلوله پلیس کشته شده اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد انگیزه این حمله منتشر نشده است.

شامگاه ۱۸ ژوئیه/۲۸ تیر فردی با تبر و اجسام تیز در قطار به مقصد شهر وورتسبورگ مسافران حمله کرد. سه نفر از ۴ مسافران زخمی شده در بیمارستان در شرایط بحرانی به سر می‌برند. ۱۴ نفر دیگر برای شوک درمان می شوند.

زخمی‌ها همه متعلق به خانواده‌ای اهل هنگ‌کنگ هستند اما اطلاعات دقیقی در مورد دلیل حمله یا ارتباط مهاجم با این خانواده منتشر نشده است.

پلیس هنوز به طور رسمی مهاجم را شناسایی نکرده است اما یک سخنگوی وزارت کشور ایالت بایرن به «اشپیگل» گفته است که مهاجم یک نوجوان ۱۷ساله افغانستانی بوده که به چاقو و تبر مسلح بوده است. این نوجوان پناهجویی کودک بوده که بدون سرپرست به آلمان مهاجرت کرده است.

سخنگوی پلیس محلی می‌گوید که مسافران دیگر این قطار در حالت شوک هستند که ۱۵ نفر آنها به بیمارستان برای درمان  شوک منتقل شده‌اند. میسر قطار اوکسنفورت به وورتسبورگ به دلیل این حمله همچنان بسته است و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

پلیس محلی سلاح این مهاجم را سرد و جسمی تیز توصیف کرده اما مسافران می‌گویند که حمله با تبر بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مختاری

    از رادیو زمانه خواهش دارم کامنت‌هایی را که از لحاظ املایی چنان غلط‌اند که به سختی قابل خواندن‌اند درج نکند. کسی که در یک رسانه‌ی عمومی نظر می‌دهد و انتظار دارد دیگران آن را بینند و بخوانند باید آن‌قدر برای دیگران احترام قائل باشد که دست کم وقت بگذارد نظر خودش را یکبار قبل از درج بخواند و ببیند چه نوشته و صرفاً به برنامه‌های تکمیل لغات روی گوشی اتکاء نکند. وقت نویسنده ارزشمندتر از خواننده نیست. کسی که حوصله‌ی تایپ کردن ندارد چرا باید انتظار داشته باشد دیگران حوصله‌ی خواندن‌اش را داشته باشند.

  • . فقیر

    بیرق جمهوری اسلامی افغانستان با کلیمه الله واکبر مزین است .به اصطلاح سرود ملی این کشور حاوی کلیمه الله واکبر ،الله واکبر است .این جوان ۱۷ ساله تروریست مسلمان بوده وتبع این کشور بوده است .آیا استعمال این کلیمه مرگ آور الله واکبر که طور رسمی از جانب دولت فعلی در کابل مورد استعمال دارد ،جوانان را مورد تشویق وترغیب برای تروریست شدن نمی کند ؟؟ یقین که میکند .پس تروریست شدن جوانان مسلمان درین کشور رواج رسمی دارد واز جانب دولت اسلامی مجاز است .

  • Behrouz

    تازه این اول کار است. روانشناس دانمارکی دکتر نیکولای سنلس میگوید که اسلام هیولا می سازد.

  • مختاری

    طبق گزارش اشپیگل، چهار نفر زخمی شده‌اند و یک نفر جراحت سطحی دیده. پانزده نفر زخمی صحیح نیست. آن بقیه از نظر روحی منقلب شده‌‌اند اما جسماً آسیب ندیده‌اند. ---- زمانه: سپاس از شما، در گزارش اولیه «بی بی سی- اروپا» آمده بود که ۲۰ نفر زخمی شده‌اند اما توضیحی در مورد جراحات منتشر نشده بود جز اینکه حال سه نفر بحرانی است. سپس این گزارش‌ها به این صورت تغییر کرد که ۱۴ نفر برای شوک درمان می‌شوند و در مجموع ۴ نفر جراحت فیزیکی دیده‌اند که حال ۳ نفرشان وخیم است.

  • شششش

    حالا حالا باید طعم تررویسم اسلامی اینت مسکان بچشید. گمان کردید این مسلمان زادگان گرگ زاده زاده نیستند. گرگ زادع گردگ شود. بچشید طعم اسلام رحامنی را. ***