ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار بان کی مون نسبت به گسترش داعش در شمال آفریقا

دبیرکل سازمان ملل نگرانی خود را از گسترش فعالیت‌های گروه «دولت اسلامی» (داعش) در شمال آفریقا اعلام کرد.

دبیرکل سازمان ملل نگرانی خود را از گسترش فعالیت‌های گروه «دولت اسلامی» (داعش) در شمال آفریقا اعلام کرد.

بان کی مون در یک گزارش محرمانه که سه‌شنبه ۱۹ ژوئیه / ۲۹ تیر به شورای امنیت ارائه داد و نسخه‌ای از آن به‌دست خبرگزاری فرانسه رسیده، نوشته است پیشروی نیروهای دولتی لیبی در شهر سرت، پایگاه اصلی داعش در این کشور، می‌تواند منجر به آن شود که شبه‌نظامیان داعش «در گروه‌های کوچکتر در مناطق جغرافیایی مختلف لیبی و کشورهای همسایه متشکل شوند.»

حمله نیروهای دولت وحدت ملی لیبی برای تصرف سرت از روز ۱۲ مه / ۲۳ اردیبهشت آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در این مدت خبرهایی از در تنگنا قرار گرفتن نیروهای داعش در سرت منتشر شد اما همچنان شهر به‌طور کامل تصرف نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farhad

    در خاطرات نيل آرمسترانگ نوشته بود: من آدم حساسی نيستم. وقتی خانه‌ی والدينم را ترك كردم گريه نكردم، وقتی گربه‌ام مرد گريه نكردم، وقتي در ناسا كار پيدا كردم گريه نكردم، و حتي وقتی روی ماه پا گذاشتم گريه نكردم، اما وقتی از روی ماه به زمين نگاه كردم، بغضم گرفت. با ترديد با پرچمی كه بنا بود روی ماه نصب كنم بازی می‌کردم. از ان فاصله رنگ و نژاد و مليتی نبود. ما بوديم و یک خانه ‌ی گرد آبی .با خود گفتم انسانها برای چه میجنگند؟…شصت دستم را به سمت زمین گرفتم و تمام دارایی ام و کره زمین با آن عظمت پشت شصتم پنهان شد و من اشک ریختم.