ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۵۶ غیرنظامی در حمله نیروهای ائتلاف به روستای تحت کنترل داعش کشته شدند

گروه ناظران حقوق بشر مستقر در بریتانیا اعلام کرده که دست‌کم ۵۶ غیرنظامی شامل ۱۱ کودک در حملات ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا در سوریه، در روستایی تحت کنترل داعش کشته شده‌اند.

گروه ناظران حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا اعلام کرده که دست‌کم ۵۶ غیرنظامی شامل ۱۱ کودک در حملات ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا، در سوریه، در روستایی تحت کنترل داعش کشته شده‌اند.

عکس از آرشیو

نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا، سپیده‌دم به دو روستای توخار و الهوشریه در شمال سوریه حمله کردند. رامی عبدالرحمن، ناظر فعالان حقوق بشر سوریه با این حال گفته است: «حملاتی که روز سه‌شنبه توسط هواپیماهای آمریکایی صورت گرفته یه اشتباه انجام شده است.»

منطقه منبیج برای حمایت از نیروهای پیشمرگه کرد که علیه داعش مشغول مبارزه بودند بمباران شده تا دسترسی نیروهای مسلح داعش به مرزهای ترکیه قطع شود.

روز دوشنبه اعلام شد که ۱۰۴ غیرنظامی از آغاز حملات هوایی نیروهای دموکرات سوریه(دی اف اس) در ماه می در این منطقه کشته شده‌اند.

اس دی اف، ائتلافی از نیروهای پیشمرگه کرد و عرب سنی با حمایت آمریکاست که از اواخر ماه گذشته می‌خواهند کنترل شهر منبیج را به دست بگیرند.

آنها شهر را محاصره کرده‌اند و با کمک حملات هوایی به مرکز شهر نزدیک شده‌اند.

داعش از سال ۲۰۱۴ کنترل این شهر را به دست گرفته است.

همچنین روز دوشنبه اعلام شد که راننده‌ای که برای آژانس سازمان ملل برای حمایت از پناهندگان کار می‌کرد، به دنیال جراحتی سنگین در شمال حلب کشته شده است.

یاسر محمود شعیب، پدر ۵۴ ساله شش کودک بود که روز یکشنبه کشته شد.

حلب شاهد سخت‌ترین نبردها در ماه‌های گذشته بوده و نیروهای دولت سوریه شهر را محاصره کرده‌اند.

آژانس سازمان ملل برای حمایت از پناهندگان دو حادث دیگر را هم در روز یکشنبه گزاشر کرد ه است.

در یکی یاز این حوادث، خمپاره‌ای در ۶۰۰ متری دفتر این آژانش در دمشق اصابت کرده. در حادثه دیگر، موشکی به نزدیکی کمپ پناهندگان نیراب در حلب برخورد کرده اما تلفاتی به جا نگذاشته است.

جنگ داخلی در سوریه از سال ۲۰۱۱ آغاز شده و بنا بر آمار سازمان ملل، به دنبال آن بیش از ۲۸۰ هزار نفر کشته و نیمی از جمعیت کشور آواره شده‌اند.

با این حال، ماه گذشته فرستاده ویژه سازمان ملل در سوریه اعلام کرد که آمار کشته‌شدگان می‌تواند به ۴۰۰ هزار نفر رسیده باشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.