ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برکسیت: اقتصاد بریتانیا در ضعیف‌ترین وضع پنج سال اخیر قرار دارد

رأی‌گیری خروج از اتحادیه اروپا در بریتانیا که به برکسیت معروف است، پیامدهای سختی برای اقتصاد آن داشته است. از زمان بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۹ تا کنون وضعیت اقتصاد بریتانیا تا به این حد ضعیف نبوده است.

رأی‌گیری خروج از اتحادیه اروپا در بریتانیا که به برکسیت معروف است، پیامدهای سختی برای اقتصاد این کشور داشته است. از زمان بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۹ تا کنون وضعیت اقتصاد بریتانیا تا به این حد ضعیف نبوده است.

این ارزیابی نتیجه یک نظرسنجی از حدود یک هزار شرکت بریتانیایی است.

مؤسسه مالی «مارکیت» اعلام کرد که در ماه ژوئیه وضع اقتصادی بریتانیا به‌طور چشمگیری رو به وخامت نهاده است. به‌گفته این مؤسسه، چنین وضعیتی را می‌توان در لغو سفارش‌ها، کم شدن تعداد شرکت‌های تازه تأسیس‌شده و یا در پروژه‌های به تعویق افتاده یا پایان‌یافته مشاهده کرد.

بر اساس گزارش فوق اغلب این موارد به‌شکلی به برکسیت مربوط بوده‌اند. این گزارش بازتاب‌دهنده نخستین مطالعه بزرگ در واکنش اقتصاد به همه‌پرسی برکسیت است.

همه‌پرسی درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ۲۳ ژوئن / ۳ تیرماه برگزار شد و ۵۱,۹ درصد از رأی‌دهندگان بریتانیایی به ترک اتحادیه اروپا رأی دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.