ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هیلاری کلینتون معاون خود را معرفی کرد

تیم کین ۵۸ ساله یکی از چهره‌های میانه‌رو در حزب دموکرات است که سابقه فرمانداری ایالت ویرجینیا و شهرداری شهر ریچموند، مرکز این ایالت را در کارنامه خود دارد.

هیلاری کلینتون، نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، سناتور تیم کین را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

سناتور تیم کین به عنوان معاون هیلاری کلینتون او را در همراهی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کلینتون شامگاه جمعه ۲۲ ژوئیه/ اول مرداد پیش از اعلام رسمی این خبر پیامکی به هوادارانش فرستاد و به آنها اعلام کرد که تیم کین، سناتور حزب دموکرات از ایالت ویرجینیا را به معاونت خود برگزیده است.

سناتور کین نیز در حساب توئیتر خود از این انتصاب ابراز خرسندی کرد. او در میتینگ انتخاباتی میامی که شنبه برگزار می‌شود کلینتون را همراهی خواهد کرد.

تیم کین ۵۸ ساله یکی از چهره‌های میانه‌رو در حزب دموکرات است که سابقه فرمانداری ایالت ویرجینیا و شهرداری شهر ریچموند، مرکز این ایالت را در کارنامه خود دارد.

او به زبان اسپانیایی مسلط است و به نظر می‌رسد محبوبیت او در بین آمریکایی‌های اسپانیایی زبان که غالبا مهاجران از کشورهای آمریکای لاتین هستند یکی از دلایل انتخابش برای همراهی در مبارزات انتخاباتی کلینتون باشد.

کین همچنین از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا حمایت شده و پیش از جو بایدن، گزینه اوباما برای معاونت او در انتخابات سال ۲۰۱۳ بود.

او مدافع سرسخت تجارت بازار آزاد، وال استریت و شراکت در پیمان ترانس پاسیفیک است و از این رو جناح چپ حزب دموکرات او را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر برگزار خواهد شد و مردم این کشور علاوه بر رئیس جمهور آینده، معاون او را نیز انتخاب خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.