ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار انتحاری در منطقه شلوغ و شیعه‌نشین کاظمین بغداد

در این حمله دست‌کم هشت غیر نظامی و سه مأمور پلیس کشته و بیش از ۳۲ نفر نیز مجروح شدند. فرد مهاجم با پای پیاده در یکی از شلوغ‌ترین ورودی‌های منطقه شیعه‌نشین کاظمیه بغداد کمربند انتحاری خود را منفجر کرد.

یک انفجار انتحاری در ایست بازرسی پلیس در شمال بغداد دست‌کم ۱۱ کشته برجا گذاشت. ساعاتی پس از این واقعه، یک آژانس خبری نزدیک به داعش حمله کاظمین را به این گروه نسبت داد.

مکان حمله در محله شیعه‌نشین کاظمیه بغداد، ساعاتی پس از انفجار

به گفته مقام‌های امنیتی عراق، فرد مهاجم با پای پیاده در یکی از شلوغ‌ترین ورودی‌های منطقه شیعه‌نشین کاظمین بغداد کمربند انتحاری خود را منفجر کرد.

در این حمله دست‌کم هشت غیر نظامی و سه مأمور پلیس کشته و بیش از ۳۲ نفر نیز مجروح شدند.

ساعاتی پس از این حادثه، اعماق وب‌سایت خبری که داعش را حمایت می‌کند گزارش داد مهاجم که جلیقه انتحاری به تن داشت در ورودی محله کاظمین مأموران امنیتی را هدف قرار داده است.

گروه دولت اسلامی (داعش) پیش از این مسئولیت حملات مشابه در بغداد و دیگر شهرهای عراق را پذیرفته بود.

گروه داعش پس از از دست‌دادن بخش‌های وسیعی از قلمروی خود و به‌ویژه از دست‌دادن کنترل شهر فلوجه در ماه گذشته تعداد حملات انتحاری خود در بغداد را به شدت افزایش داده است.

آخرین خبرها از عراق حاکی است انفجار یک بمب در منطقه ابوغریب در بغداد نیز به کشته شدن سه غیرنظامی و مجروح شدن ۱۱ تن دیگر منجر شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کافری از امامزاده ناپاک

    آنهاییکه آمدند جلسه چند صد نفری سر مزار شاملو را به هم زدند میخواستند برند کاظمین سر قبر اون آدمکش که جدا آقا باشه مانع از انتحفجار بشند. انتحفجار واژه ی جدید ترور با انفجار انتحاری هست که امام خمینی پایه گذارش بوده و هستند. خدا ایشون رو لعنت کافی و وافی کنه که اینچنین دنیا رو به هم ریخت.