ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حملات هوایی دولت سوریه به مراکز پزشکی حلب

ظرف ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمارستان و بانک خون محلی در استان حلب هدف حملات هوایی دولت سوریه قرار گرفتند. بیش از ۱۵ روز است که استان حلب به دو بخش تقسیم شده است.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمارستان و بانک خون محلی در استان حلب هدف حملات هوایی دولت سوریه قرار گرفتند.

حملات دولت سوریه به بخش شمالی حلب که در دست شورشیان است- عکس از afp

آن‌طور که سخنگوی یک گروه داوطلب نجات در استان حلب می‌گوید، جنگنده‌های دولت سوریه پنج مرکز اصلی تجهیزات و امکانات پزشکی را هدف گرفتند.

شبکه خبری الجزیره در گزارشی اختصاصی به نقل از سازمان پزشکان مستقل سوریه خبر داد، در حمله به بیمارستان کودکان در بخش شرقی حلب که تحت محاصره نیروهای دولتی قرار دارد، یک نوزاد دو روزه جان خود را از دست داد.

بیش از ۱۵ روز است که استان حلب به دو بخش تقسیم شده است: بخش غربی در کنترل نیروهای دولتی است و بخش شرقی تحت تصرف شبه نظامیان مخالف دولت. نیروهای دولتی سوریه در روزهای اخیر حلقه محاصره خود را بر قسمت شرقی تنگ‌تر کرده‌اند.

مردم حلب ماه‌هاست که با مشکل کمبود مواد غذایی و آب روبرو هستند. در حال حاضر غذای بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم حلب از طریق تنها دو نانوایی تأمین می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.