ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«پیشتازان فضا» در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان

در آمریکای شمالی و در اروپا فیلم «پیشتازان فضا» ساخته جاستین لی رکورد شکست. در این فیلم به دپرباشان جنسی هم فضایی اختصاص داده شده.

در آمریکای شمالی و در اروپا فیلم «پیشتازان فضا» ساخته جاستین لی رکورد شکست. از جمعه ۲۲ ژوئیه که این فیلم اکران شد تا یکشنبه ۲۴ ژوئیه در مجموع بیش از ۶۰ میلیون دلار فروش کرده و در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان قرار گرفته است.

«پیشتازان فضا» در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان

با این حال روایت تازه «پیشتازان فضا» هنوز نتوانسته در گیشه موفقیت «پیشتازان فضا، سفر به اعماق تاریکی» را که در سال ۲۰۱۳ با بودجه ۷۰ میلیون دلار  ساخته شده بود به دست آوزد.

نمایش عمومی «پیشتازان فضا» مهم‌ترین رویداد سینمایی در فصل تابستان در کشورهای غربی‌ست. در روایت تازه این مجموعه پربیینده که می‌بایست نمایانگر تنوع فرهنگی در یک جهان اتوپیایی باشد، این بار به همجسنگرایان هم استثنائاً فضایی اختصاص داده شده، اما فقط به مدت سه ثانیه.

بیشتر بخوانید:

فیلم سه‌بعدی «زندگی مخفی حیوانات خیابانی» ساخته کریس رینود که یک انیمیشن پرتحرک درباره زندگی حیوانات خانگی در غیاب صاحبانشان است و در ایران هم به شکل غیر قانونی در استریم‌ها با زیرنویس فارسی بییندگان زیادی دارد در سه هفته‌ای که از نمایش عمومی آن می‌گذرد ۲۷۰ میلیون دلار فروش کرده و بعد از «پیشتازان فضا» رکوردار فروش فیلم‌های سینمایی جهان است.

«شکارچیان روح» به کارگردانی ایوان رایتمن با فروش۲۱/۶  میلیون دلار در جایگاه سوم پرفروش‌های سینما قرار گرفته است. این فیلم در روزهای گذشته به خاطر آزار نژادپرستانه و سازماندهی‌شده لزلی جونز، بازیگر سیاهپوست آن خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.