ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی سی‌ان‌ان: ترامپ سه درصد از کلینتون جلوتر است

نتیجه نظرسنجی‌ شبکه سی‌ان‌ان نشان می‌دهد که تفرقه و اختلافات داخلی جمهوریخواهان، مانع پیشتازی ترامپ نسبت به کلینتون نشده است: ۴۸درصد پرسش شوندگان به ترامپ و ۴۵درصد به کلینتون رای می‌دهند.

نتیجه نظرسنجی‌ انجام شده توسط شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نشان می‌دهد که تفرقه و اختلافات داخلی جمهوریخواهان، مانع پیشتازی ترامپ و شانس برتر او نسبت به کلینتون نشده است.

نامزد جمهوریخواهان سه درصد از نامزد دمکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، جلوتر است. این نتیجه نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان از گروهی از شهروندان و بینندگان است.

به گزارش سی‌ان‌ا‌ن، با وجود سخنرانی‌های جنجالی و تفرقه‌‌ای که در مجمع جمهوریخواهان بروز کرد، محبوبیت ترامپ نسبت به قبل از کنوانسیون ۶ درصد از قبل بیشتر شد. این شبکه می‌گوید از سال ۲۰۰۰ تا کنون هیچ یک از نامزدهای رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چنین فاصله‌ای در نظرسنجی‌ها با یکدیگر نداشته‌اند.

پس از کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، محبوبیت دونالد ترامپ، پیش از همه از سوی آمریکایی‌های سفید و بدون مدرک دانشگاهی افزایش یافت. متقابلا حمایت بخش دانشگاه رفته آمریکا به سوی دمکرات‌ها متمایل شد.

طبق نظرسنجی سی‌ان‌ان ۴۸درصد پرسش شوندگان به ترامپ و ۴۵درصد آنها به کلینتون رای مید‌هند.

در خلال رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نظرسنجی‌های مختلفی از سوی شبکه‌های تلویزیونی و انستیتوها صورت می‌گیرند.

وبسایت مستقلی به نام  realclearpolitics.com اطلاعات موجود در نظرسنجی‌های مختلف را در نمودارهای خود منعکس می‌کند. در این وبسایت می‌توان به طور پیوسته شاهد نوسان رای دهندگان و فراز و نشیب شانس کاندیداها بود.

عصر روز دوشنبه ۲۵ ژوئیه، مجمع ملی دموکرات‌ها به مدت چهار روز در شهر فیلادلفیا برگزار خواهد شد. کلینتون سناتور تیم کین از ویرجینیا را به عنوان معاون و یار انتحاباتی خود معرفی کرده است. او اعلام کرده که می‌خواهد با تیم کین و همراهان دیگر‌، پل بسازد نه دیوار. این کنایه‌ای است به ترامپ که گفته مرز آمریکا با مکزیک را دیوار خواهد کشید.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    درود بر ترامپ