ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت خارجه ایران: اعضای القاعده در ایران زندگی نمی‌کنند

سه تن از اعضای القاعده از سوی وزارت دارایی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته‌اند. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه می‌گوید این اشخاص در خاک ایران حضور ندارند.

سه تن از اعضای القاعده از سوی وزارت دارایی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته‌اند. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه می‌گوید این اشخاص در خاک ایران حضور ندارند.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه

وزارت دارایی آمریکا ۲۰ ژوئیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که سه تن از اعضای القاعده را که در کار پولشویی و انتقال پول بودند تحریم کرده است. ظاهراً این افراد در ایران زندگی می‌کنند.

بهرام قاسمی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است: «جمهوری اسلامی ایران هیچ اطلاعی از حضور این افراد در خاک خود ندارد.»

سه تن از اعضای قاعده به نام‌های محمد العمری خالدی، محمد ابراهیم بیومی و ابوبکر محمد محمد قومین از سوی وزارت دارایی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته‌اند. وزارت دارایی آمریکا اعلام کرده شهروندان آمریکایی اجازه ندارند که هیچ داد و ستدی با این افراد بکنند و دولت آمریکا هم خود را مجاز می‌داند که دارایی‌های این سه نفر را توقیف کند.

بهرام قاسمی به خبرگزاری ایسنا گفته است که دولت جمهوری اسلامی در راستای تعهدات بین‌المللی‌اش همواره با گروه‌های تروریستی مقابله کرده. این مقام مسئول دولت آمریکا را به «کلی‌گویی» متهم کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • وطن

    اى فرصت طلب بهرام قاسمى ... كه حيف نام بهرام كه به روى خودت گذاردى. كه اگر ميگذاشتى ضحاك مار دوش برازنده تر بود. خر خودت و ارباب تو وطن فروشى به نام ظريف هستيد. پس اونهايى كه تو لواسان در حال چريدن هستند چه كسانى هستند؟ تو هم شانس بيارى دست مردم نيفتى يك جا با زن و دختر و پسرت ..... بقيه را نميگم چون ميدونى.