ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در ایلام ۹ شیء عتیقه کشف شد

مأموران انتظامی استان ایلام ۹ شیء عتیقه از جنس مفرغ را که قدمت آن‌ها به هزاره اول و دوم قبل از میلاد مسیح می‌رسد در خودرویی کشف کردند. این اشیای باستانی ضبط شده است.

مأموران انتظامی استان ایلام ۹ شیء عتیقه از جنس مفرغ را که قدمت آن‌ها به هزاره اول و دوم قبل از میلاد مسیح می‌رسد در خودرویی کشف کردند. این اشیای باستانی ضبط شده است.

رونق قاچاق اشیای عتیقه در ایران پس از خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق اسلحه

خبرگزاری مهر گزارش داده که مأموران انتظامی در پل گاومیشان در استان ایلام خودرویی را متوقف کردند. این خودرو به قاچاقچیان اشیای باستانی تعلق داشت.

هنوز کارشناسان قیمت اشیای به دست آمده از خودروی قاچاقچیان را مشخص نکرده‌اند.

سردار پاسدار نورعلی یاری به خبرگزاری مهر گفته است که دو قاچاقچی که قصد داشتند این اشیای باستانی را از منطقه خارج کنند بازداشت شده‌اند. پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل و به محاکم قضایی تحویل داده شده‌ است.

در ایران بیش از ۳۱ هزار اثر ثبت شده و حدود یک میلیون اثر تاریخی ارزشمند وجود دارد. یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی در سال ۹۳ اعلام کرده بود که توانایی حفاظت از این آثار را ندارد.

تجارت اشیای باستانی و عتیقه پس از تجارت اسلحه و مواد مخدر در ایران در جایگاه سوم خرید و فروش های غیر قانونی قرار دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.