ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازی «پوکمون گو» در ۱۹ روز ۷۵ میلیون بار دانلود شد

«پوکمون گو» که در اوایل ماه ژوئیه سال جاری در آمریکا، استرالیا و نیوزلند عرضه شد، به سراسر جهان گسترش پیدا کرده. در ایران این بازی را به دلایل امنیتی مسدود کرده‌اند.

بازی «پوکمون گو» که برای نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی شده، در طی فقط ۱۹ روز، ۷۵ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است.

«پوکمون گو» در اوایل ماه ژوئیه سال جاری در آمریکا، استرالیا و نیوزلند در اختیار کاربران قرار گرفت و در طی مدتی کوتاه موفق شد به سراسر جهان گسترش پیدا کند.

در این بازی هدف کاربران این است که پوکمون‌های بیشتری را جمع کند. برای «شکار» پوکمون‌ها که در محیط اطراف کاربر پنهان شده‌اند، کاربر مجبور است که دوربین گوشی موبایل خود را فعال کند و در محیط اطراف خود راه برود و پس از پیدا کردن یک پوکمون، گوی مخصوص بازی را به سمت آن پرتاب کند.

این بازی تخیل و واقعیت را به هم می‌آمیزد و به همین جهت هم برای کاربران جذابیت زیادی دارد.

کاربرانی که این بازی را دانلود کرده‌اند برای یافتن پوکمون‌ها به طور متوسط روزی ۴۰ دقیقه در خیابان‌ها پباده‌روی می‌کنند.

در ۱۹ روز گذشته بازی «پوکمون گو» در ۳۲ کشور جهان، از جمله ایران عرضه شده است. کاربران ایرانی از این بازی استقبال کرده بودند، اما به دلایل امنیتی این بازی در ایران مسدود شد.

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به رسانه‌های داخلی گفته بود که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با سازندگان «پوکامون گو» مکاتبه کرده و شرط گذاشته که می‌بایست سرور اصلی آن در ایران باشد و نقاط هدف هم می‌بایست زیر نظر مسئولان ایرانی تگ‌گذاری شود، چنانکه شامل مراکز نظامی و امنیتی نباشد. سازندگان پوکامون گو اما ظاهراً این شرایط را نپذیرفتند و بازی پوکمون گو در ایران مسدود شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.