ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما: هو نکنید، در انتخابات شرکت کنید

باراک اوباما و گروهی از شخصیت‌های سیاسی حزب دموکرات هیلاری کلینتون را ستایش کردند. رییس جمهوری آمریکا مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

حزب دموکرات آمریکا یک‌صدا از نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد. باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و گروهی از شخصیت‌های سیاسی حزب دموکرات هیلاری کلینتون را ستایش کردند.

هیلاری کلینتون و باراک اوباما در سومین همایش ملی حزب دموکرات آمریکا

باراک اوباما در یک سخنرانی پرهیجان، در سومین روز همایش ملی حزب دموکرات آمریکا که شامگاه گذشته در فیلادفیا برگزار شد، از هیلاری کلینتون به عنوان یک جانشین شایسته برای مقام ریاست جمهوری آمریکا یاد کرد. او گفت: «از شما خواهش می‌کنم، با من همراهی کنید، کسی را ریشخند نکنیم، از چیزی واهمه نداشته باشیم و بهترین چیزی را که در درونمان هست برجسته کنیم.»

اوباما این سخنان را در جمع ۴۷۰۰ نماینده‌ای که در همایش ملی حزب دموکرات حضور داشتند بیان کرد. او خطابه ۴۵ دقیقه‌ایش را با این عبارت به پایان برد: «از شما خواهش می‌کنم در انتخابات آینده هیلاری کلینتون را به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب کنید.»

هنگامی که باراک اوباما در فرازی از سخنانش از دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی هیلاری کلینتون نام برد، گروهی از شرکت‌کنندگان ترامپ را هو کردند. اوباما در این لحظه گفت: «کسی را هو نکنید. در انتخابات شرکت کنید.»

در سومین روز همایش ملی حزب دموکرات آمریکا یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، مسأله تأمین امنیت ملی بود. بسیاری از سخنرانان به موضوعاتی مانند حمل سلاح در آمریکا و نظامی‌گری پرداختند.

اوباما در سخنانش به سال‌هایی اشاره کرد که هیلاری کلینتون وزارت امور خارجه آمریکا را به عهده داشت. او هوش سرشار و پایداری و سختکوشی و انضباط کلینتون را در مقام وزیر امور خارجه ستایش کرد و گفت: «با اطمینان می‌گویم که هرگز یک مرد یا یک زن - نه من نه بیل [کلینتون]، هیچکس واجد شرایط تر از او برای ریاست جمهوری آمریکا وجود نداشته است.»

اوباما در فراز دیگری از سخنانش گفت: «می‌توانم بگویم که این یک انتخابات معمولی نیست. انتخابی بین احزاب یا سیاست‌ها نیست. این مجادله همیشگی بین چپ و راست نیست. این یک انتخاب بنیادی‌تر است، این انتخاباتی درباره هویت ما به عنوان یک ملت است، اینکه آیا به تجربه بزرگ آمریکا در حکمرانی مردم بر خود وفادار می‌مانیم یا نه.»

اوباما گفت دست دونالد ترامپ خالی‌ست و جز شعار چیزی ندارد که ارائه دهد. او گفت با این‌حال و به رغم همه مشکلات به آینده آمریکا خوشبین است.

هنگامی که باراک اوباما در میان تشویق حاضران سخنرانی‌اش را به پایان می‌برد، هیلاری کلینتون هم ظاهراً سرزده از راه رسید، روی صحنه رفت و رییس جمهوری آمریکا را در آغوش گرفت.

هیلاری کلینتون سه‌شنبه ۲۶ ژوئیه به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شد. او پنجشنبه ۲۸ ژوئیه در چهارمین روز همایش ملی دموکرات‌ها سخنرانی می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.