ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

به دنبال فشار شبکه‌های اجتماعی، سیما لیموچی به ریو می‌رود

به دنبال فشار کاربران شبکه‌های اجتماعی و با پیگیری‌ دفتر ریاست‌جمهوری، فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که سیما لیموچی، مربی پینگ پنگ نماینده این رشته ورزشی با حمایت وزارت ورزش و جوانان به برزیل اعزام خواهد شد.

به دنبال فشار کاربران شبکه‌های اجتماعی و با پیگیری‌ دفتر ریاست‌جمهوری، فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که سیما لیموچی، مربی پینگ پنگ نماینده این رشته ورزشی با حمایت وزارت ورزش و جوانان به برزیل اعزام خواهد شد.

پیش‌تر در خبرها آمده بود که سیما لیموچی، مربی ندا شهسواری نماینده پینگ پنگ زنان ایران نمی‌تواند به عنوان مربی او را همراهی کند.

به دنبال واکنش گسترده کاربران شبکه‌های مجازی، مسوولان ورزشی وعده داده بودند که او را به عنوان مسافر و توریست همراه خواهند برد. اکنون سایت فدراسیون تنیس روی میز نوشته: «مسئولین ذیربط (مدیریت آژانس اعزام کننده) متعهد شده‌اند در تاریخ ۱۴ مرداد سرمربی و نایب رئیس امور بانوان فدراسیون به کاروان اعزامی تنیس روی میز ملحق گردند.»

آنچه دریاره این مربی زن ایرانی خبرساز شد، این بود که فدراسیون پینگ پنگ در حالی او را از همراهی با شاگردش محروم کرده بود که رییس فدراسیون را به المیپک فرستاده بود.

در روزهای گذشته، رباب شهریان، معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش قول داد که سیما لیموچی را اعزام کند، هرچند در دهکده نباشد و توریست باشد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز هم گفته بود: «نظر فنی و تخصصی ما این بود که مربی ندا شهسواری به المپیک اعزام شود، اما کمیته ملی المپیک هم محدودیت‌هایی داشت که احترام می‌گذاریم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.