ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهم‌ترین هدف هیلاری کلینتون: ایجاد اشتغال و تأمین امنیت

هیلاری کلینتون در مهم‌ترین نطق انتخاباتی‌اش در آخرین روز همایش ملی حزب دموکرات آمریکا به آمریکایی‌ها وعده نان و امنیت داد. او رسماً نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پذیرفت.

هیلاری کلینتون در مهم‌ترین نطق انتخاباتی‌اش در آخرین روز همایش ملی حزب دموکرات آمریکا به آمریکایی‌ها وعده نان و امنیت داد. او رسماً نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پذیرفت.

نامزد ۶۸ ساله انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حمایت حزب دموکرات، از خانواده‌اش و از اشخاصی که در حمایت از او سخنرانی کرده بودند سپاسگزاری کرد. هیلاری کلینتون تلاش می‌کرد سیاست‌های خودش را در تقابل آشکار با وعده‌های دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی‌اش قرار دهد و تفاوت‌ها را با زبانی ساده و همه‌فهم مشخص کند.

کلینتون در فیلادلفیا

کلینتون گفت: «او [ترامپ] می‌خواهد ما را از بقیه دنیا جدا کند. ما اما در کنار دیگران قدرتمندیم.»

هیلاری کلینتون تلاش می‌کرد روی دلمشغولی‌ها و علائق مشترک آمریکایی‌ها تأکید کند:

«آمریکا بار دیگر در لحظه سرنوشت‌سازی قرار گرفته. قدرت‌هایی می‌خواهند متزلزلمان کنند. اعتماد و احترام [انسان‌ها به هم] از بین می‌رود. مثل زمان بنیانگذاران آمریکا، هیچ تضمینی هم برای موفقیت وجود ندارد. بر ماست: باید تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم همه با هم کار کنیم تا اوج بگیریم یا نه؟»

او یکی از جملات ترامپ نقل کرد و گفت: «حرف کسی را که می‌گوید به تنهایی همه مشکلات را از میان بردارد باور نکنید.»

هنگامی که کلینتون رسماً اعلام کرد که نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را می‌پذیرد، شرکت‌کنندگان در همایش ملی حزب دموکرات آمریکا یک‌صدا او را به طور متمادی تشویق کردند.

او در آن لحظه تاریخی گفت: «با فروتنی، عزم، و اطمینان بی‌پایان به آینده آمریکاست که نامزدی شما برای ریاست جمهوری ایالات متحده را می‌پذیریم.»

این نخستین بار در تاریخ آمریکاست که یک زن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت می‌کند.

هیلاری کلینتون از چهره‌های شاخص حزب دموکرات، از برنی سندرز، از باراک اوباما و همسر او میشل اوباما که از او حمایت کرده بودند سپاسگزاری کرد.

کلینتون اعلام کرد که اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، مهم‌ترین هدف او ایجاد اشتغال با تأکید و توجه خاص بر مناطق پیرامونی خواهد بود با این چشم‌انداز که دستمزدها هم افزایش پیدا کند.

او گفت: «از نخستین روزی که رییس جمهور بشوم تا آخرین روز این هدف را دنبال می‌کنم.»

کلینتون همچنین به تروریسم بین‌المللی و ضرورت مبارزه با آن اشاره کرد: «ما با تیزبینی خطراتی که کشورمان را تهدید می‌کند می‌بینیم. اما واهمه‌ای نداریم. با چالش‌ها رشد می‌کنیم و آنگاه کاری را که می‌بایست انجام بدهیم، به انجام می‌رسانیم.»

کلینتون گفت: «هر کس که خبرها را پیگیری می‌کند، می‌تواند تهدید را حس کند. از بغداد تا کابل. از نیس تا پاریس و بروکسل و اورلاندو با دشمنانی مصمم روبرو هستیم که می‌بایست بر آن‌ها پیروز شویم.»

کلینتون گفت بر خلاف دونالد ترامپ که هیچ راهکاری برای مبارزه با تروریسم ارائه نداده، او در این زمینه پیشنهادهای مشخصی دارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوروش

    کیلنتون یعنی تداوم اوباما و تدوام اوباما یعنی تداوم آخوندها