ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خانه سینما: مسئولان قضایی به "یالثارات" پاسخی تأدیب کننده بدهند

در این بیانیه آمده است که اقدام هفته‌نامه یالثارات برای جدایی جامعه هنری از حاکمیت و پشتیبانی مردمی از سینما است.

خانه سینما پس از برگزاری جلسه اضطراری برای بررسی توهین هفته‌نامه یالثارات به هنرمندان اطلاعیه‌ای منتشر کرد و در آن از مراجع قضایی خواست تا «پاسخی تأدیب کننده» به «عاملان این بی‌حرمتی» بدهند.

مقاله منتشر شده در هفته نامه یالثارات با تیتری توهین آمیز نسبت به هنرمندان

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، خانه سینما در این اطلاعیه که عصر یکشنبه ۱۰ مرداد منتشر کرد، مطالبی که هفته‌نامه یالثارات درباره هنرمندان نوشته است را « اقدام ضداخلاقی، غیرشرعی و مزورانه» خواند.

در این بیانیه آمده است که اقدام هفته‌نامه یالثارات «برای جدایی جامعه هنری از حاکمیت و پشتیبانی مردمی از سینما است».

خانه سینما اضافه کرد که این عمل یالثارات «پخش مطالب غیر واقع» و «اقدام خلاف عفت عمومی» است و از «مراجع ذی‌ربط نظارتی و قضایی» ایران انتظار دارد که «پاسخی تأدیب‌کننده به عاملان و آرامش‌بخش به افکار عمومی ارائه دهند».

هفته‌نامه یالثارات در آخرین شماره خود تصاویری از چند هنرمند ایرانی به همراه همسرانشان در جشن حافظ منتشر و از پوشش همسران این هنرمندان انتقاد کرد. در تیتر این مقاله، هنرمندان مرد ایرانی را با لفظ توهین‌آمیزی توصیف کرد.

گروهی از هنرمندان از جمله مهران غفوران، که عکس او و همسرش از جمله عکس‌های منتشر شده در این مقاله بود، واکنش نشان دادند.

احمد توکلی، از چهره‌های اصول‌گرا روز گذشته در واکنش به این اقدام هفته‌نامه یالثارات گفت که این کار مجازات «حد شرعی» به دنبال دارد.

هفته‌نامه یالثارات در پاسخ به توکلی اعلام کرد که هیچ نسبتی به شخصی نداده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جای گزین

    نظام اسلامی-شیعی-ولایی در ایران خدمات بسیار ارزنده برای نابودی اسلام و تشیع کرد و همزنان برای رزیم اسارئیل! واقعا این حکومت های مستبد و ظالم و فاسد مذهبی در خاورمیانه به قدری علیه نابودی اسلام و مذاهبش و در خدمت به تندرو های اسرائیل عمل کردند، هیچ رژیم غیر مذهبی در این کشور نمی توانست انجام دهد! اینان در عمل نشان دادن- همان نظر مخالفان اسلام سیاسی را- که حکومت اسلامی، مایه انقراض تمدن و مانع تعالی بشر است و در کل ضد انسانی و ضد اخلاقی است! چه بسا ایندگان به سبک مطهری، کتاب های با عنوان بنویسند: خدمات متقابل حکومت های اسلام گرا و ضد اسلامیان! خدمات متقابل حکومت های اسلام گرا و تندروهای اسرائیلی!

  • roozbeh

    جواب سئوال از طرف. ملت: دیوث همان. رهبرتان سید علی است.