ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بشار اسد به ایران وعده قراردادهای بازسازی سوریه را داد

در دیدار هیئت پارلمانی ایران با رییس‌جمهور سوریه، بشار اسد به ایرانیان وعده داد که ایران بزرگ‌ترین شریک اقتصادی سوریه در بازسازی این کشور پس از جنگ خواهد بود.

در دیدار هیئت پارلمانی ایران با رییس‌جمهوری سوریه، بشار اسد وعده داد که ایران بزرگ‌ترین شریک اقتصادی سوریه در بازسازی این کشور پس از جنگ خواهد بود.

بروجردی و اسد باهم گفت‌وگو می‌کنند.

وعده قراردادهای بازسازی سوریه را اسد در حالی به نمایندگان مجلس ایران می‌دهد که جنگ در حلب در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داشته است. نیروهای بشار اسد به همراه حملات هوایی روسیه حلقه محاصره خود را بر قسمت شرقی که بیشتر تحت کنترل شورشیان ضد بشار است تنگ‌تر کرده‌اند.

به گزارش «ایسنا»، علاءالدین بروجردی - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس - روز پنجشنبه ۱۴ مرداد با بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، در دمشق دیدار کرد.

علاءالدین بروجردی پیشروی‌های اخیر ارتش سوریه در حلب را «نوید پیروزی‌های بزرگی» خواند.

بشار اسد هم در مقابل گفت که در دوران بعد از جنگ و مرحله بازسازی سوریه، جمهوری اسلامی «بزرگ‌ترین شریک اقتصادی» او خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با هیئتی همراه به سوریه رفت است تا «حمایت مجدد جمهوری اسلامی ایران را از دولت و ملت سوریه» اعلام کند.

این سفر دوروزه است و در جریان آن نمایندگان پارلمانی ایران قرار است با مقامات مرتبط با دولت بشار اسد دیدار کنند و درباره توسعه همکاری‌های مشترک میان تهران و دمشق رایزنی کنند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Roozbeh

    پول بازسازى رو حتما با كمكهاى مالى بلاعوض يا وامهايى ( كه هرگز باز پرداخت نخواهد شد) از جمورى اسلامى مىخواد بده وگرنه سوريه پولش كجا بود. ملا ها هم كه دستشون در بزل و بخشش بيت المال استادن.

  • nashenas

    با عرض سلام , حتما" برادران و خواهران عزیز این ضرب المثل شیرین ایرانی را شنیده اید که" یارو را به شهر راه نمیدانند اما طرف سراغ خونه کدخدا را میگرفت " , حالا هم حکایت حکایت آقایان جمهوری اسلامی و آقای زرافه یعنی بشار اسد است که حضرت آقا و شریک معززتان حوصله بفرمایید ببنید که آیا به امید خدا تا روزی که ( امیدوارم که آنروز هر چه سریعتر بیاید و مردم مظلوم سوریه از دست این مرتیکه گردن زرافه ای خلاص شوند ) سوریه آزاد خواهد شد هیچکدام از شما بر مصدر تخت ظلم و ستم باقی خواهید ماند یا خیر ؟ به امید خلاص شدن مردم شریف ایران از دست جمهوری وقیه پیشه جمهوری اسلامی و حکومت زرافه نشان بشار اسد . موفق باشید

  • راهبرد دمکراتیک

    از وعده تا عمل، فاصله است. قبلا این وعده ها در عراق و افغانستان هم داده شد ولی با وجود همسایگی و مرز مشترک، خود شرکت های ایرانی موفقیت چندانی بدست نیاوردند. در مقابل خسارات و هزینه سنگین مادی و انسانی ایران از همسایگانش متحمل شد. مثل معروف: سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه. ایکاش به جای دل سپردن به وعده های این چنینی که در نهایتش بخش کوچکی مردم ایران منتفع می شدند، دخالت مستقیم نمی شد و سعی در همکاری به جامعه جهانی می شد و زودتر جنک فیصله پیدا کرده و حکومت دموکراتیک که برآورنده حقوق همه مردم سوریه انجام می شد. میلیارد ها دلار ثروت عمومی کشورف در داخل سرمایه گذاری می شد و یا اختصاص به فقرزدایی می یافت.