ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

المپیک ریو: بازداشت بوکسور مراکشی به اتهام تجاوز

یک بوکسور مراکشی به دنبال شکایتی مبنی بر تلاش برای تجاوز، یک روز پس از ورود به برزیل برای بازی‌های المپیک، دستگیر و زندانی شد.

یک بوکسور مراکشی به دنبال شکایتی مبنی بر تلاش برای تجاوز، یک روز پس از ورود به برزیل برای بازی‌های المپیک، دستگیر و زندانی شد.

حسن سعدا، ۲۲ ساله روز جمعه صبح، به دنبال شکایت دو زن برزیلی که در دهکده المپیک به عنوان گارسن کار می‌کردند، دستگیر شد. در شکایت آمده که تلاش برای تجاوز روز چهارشنبه روی داده است.

پلیس تایید کرده که سعدا ۱۵ روز برای تحقیقات بازداشت خواهد بود گرچه ممکن است بازجویی‌ها بر اساس قانون برزیل بیشتر از این هم طول بکشد.

سعدا به اداره پلیس نزدیک استادیوم ماراکانا برده شده؛ جایی که مراسم افتتاحیه المپیک بعدازظهر امروز در آن برگزار خواهد شد.

او به زندانی در منطقه پولینتر در شهر ریودو ژانیرو منتقل خواهد شد و آنجا پلیس به شکل رسمی از او بازجویی خواهد کرد.

لاریسا سالی، قاضی محلی، حکم داده که این بوکسور مراکشی ۱۵ روز در بازداشت باشد.

پلیس گفته که سعدا در حالی که از یکی از این دو زن خواسته که با او عکس بگیرد، به آنها حمله کرده. همچنین گفته شده که او از یکی از این زنان سوال کرده که آیا حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی دارد یا نه.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.