ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران پتروشیمی بندرامام در اعتراض به دست‌مزدشان دست از کار کشیدند

کارگران معترض پتروشیمی بندرامام می‌گویند که برای تأمین مخارج خود مجبور هستند که با وجود طاقت فرسا بودن شرایط کار در این پالایشگاه در ماه بیش از ۱۰۰ ساعت اضافه کار کنند.

شماری از کارگران پیمانکاری پتروشیمی بندرامام در اعتراض به پایین بودن سطح دستمزد خود دست از کار کشیدند و در واحدهای کاری خود تجمع کردند.

کارگران پتروشیمی بندر امام در اعتراض به دستمزد خود در واحدهای کاری خود تجمع کردند

خبرگزاری کار ایران، ایلنا خبر داد که این کارگران از صبح شنبه ۱۶ مرداد اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند. آن‌ها خواستار افزایش سطوح مزدی کارگران پیمانکاری هستند.

به گفته این کارگران، نزدیک به چهار هزار کارگر پیمانی به واسطه شرکت‌های مختلف تأمین نیروی انسانی مشغول به کار هستند.

این کارگران می‌گویند که با وجود سختی کار در این پالایشگاه و این که کارگران این مجتمع تخصص و مهارت‌های ویژه دارند، اما شمار زیادی از آنها حداقل دستمزد دریافت می‌کنند.

حداقل دستمزد سال ۹۵کارگران در ایران ۸۱۱ هزار تومان است.

کارگران معترض پتروشیمی بندرامام می‌گویند که برای تأمین مخارج خود مجبور هستند که با وجود طاقت فرسا بودن شرایط کار در این پالایشگاه در ماه بیش از ۱۰۰ ساعت اضافه کار کنند.

بر پایه اعلام مرکز آمار ایران هزینه ماهیانه یک خانوار شهری چهار نفره بیش از یک میلیون و ۸۲۰ هزارتومان است. فعالان کارگری نیز می‌گویند که هزینه ماهانه سبد معیشت خانوارهای کارگری ماهانه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.