ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقوع چندين زمین‌لرزه در سه استان ایران

در نخستین روز از سال

در نخستین روز از سال جاری چندين زمین‌لرزه ‌نسبتاً قوی در مناطقی از روستاهای چهاردانگه ساری در استان مازندران، سربیشه در خراسان جنوبی و شهرستان بهبهان در استان خوزستان رخ داد.

ساعت ۲۳ و هفت دقیقه روز نخست سال ۱۳۹۲، زلزله‌ای نسبتاً شدید به قدرت چهار و ۹ دهم ریشتر در منطقه چهاردانگه ساری در استان مازندران رخ داد.

این زلزله در بخشی ار استان سمنان از جمله شهمیرزاد و مهدی‌شهر هم احساس شده و بخش‌هایی از شهرهای ساری، نکا و قائم‌شهر را نیز تکان داده است.

پس از وقوع این زلزله، چند ساعتی مردم روستاهای منطقه چهاردانگه در روستاهای کوات و پشرت در بیرون از خانه‌ها به‌سر بردند.

از روز گذشته يکم فروردين تاکنون مازندران ۹ بار لرزيد که در اين ميان منطقه کياسر با هشت بار لرزش رکوردار است.

همچنین، زمین‌لرزه‌ای با قدرت چهار و هفت دهم ریشتر ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه بعدازظهر یکم فروردین‌ماه سربیشه در خراسان جنوبی را به لرزه درآورد.

شبکه لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نيز اعلام کرد ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه همان روز، زمین‌لرزه دیگری به بزرگی سه و هفت دهم ریشتر در شهرستان بهبهان در استان خوزستان رخ داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.