ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۳۰۰ کارگر پلی‌اکریل مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند

این کارگران با در دست داشتن بنرهایی خواهان رسیدگی مسئولان استانداری اصفهان به عدم پرداخت مطالبات مزدی و نبود امنیت شغلی آنها هستند.

نزدیک به ۳۰۰ کارگر شرکت پلی‌اکریل ایران مقابل ساختمان استانداری اصفهان تجمع کردند. آن‌ها به عدم پرداخت سه ماه دستمزد خود اعتراض دارند.

کارگران شرکت پلی اکریل به معوقات مزدی و عدم وجود امنیت شغلی خود اعتراض دارند

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایرنا، تجمع این کارگران از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۷ مرداد مقابل استانداری اصفهان آغاز شده است.

تاکنون هیچ یک از مسئولان استانداری حاضر به مذاکر با این کارگران نشده است.

این کارگران با در دست داشتن بنرهایی خواهان رسیدگی مسئولان استانداری اصفهان به عدم پرداخت مطالبات مزدی و نبود امنیت شغلی آنها هستند.

این کارگران معترض می‌گویند که به دلیل آن که سه ماه است دستمزد نگرفته‌اند، مشکلات معیشتی بسیاری دارند. به علاوه به دلیل کاهش تولید این واحد صنعتی، نگران‌اند که شغل خود را از دست بدهند.

در سال‌های گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در ایران تعطیل شد و بسیاری از کارگران کار خود را از دست دادند.

رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های صنعتی، واگذاری استخدام نیروی کار به شرکت‌های خصوصی پیمانکار و رواج قراردادهای موقت و سفید امضا برای استخدام کارگران از جمله دلایل کاهش امنیت شغلی برای کارگران در ایران است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • iran bi iran

    هزینه استخراج نفت خام کمتر از 10 دلار است/قیمت صادارتش در بدترین حالت حدود 40 دلار و گاهی بیش از 100 دلار! ایران بر روی اقیانوسی از گاز است، معادن بسیار، ایران محدودیت آب دارد پس نباید دنبال صادرات محصولات پر مصرف آبی رود و بجایش با استفاده از تنوع اقلیمی برای محصولات خشکبار، دارویی اقدام کند. صنعت گردشگری هم مزیت بالایی دارد. حمل و نقل و تراتزیت کالا و صدو مجدد کالا. اگر حکومت مذهبی بجای شعارها و سیاست های صدور انقلاب و دخالت در امور کشورها و ماجراجویی مانند هسته ای و غرب ستیزی، بر روی مزیت های نسبی کشور سرمایه گذاری کافی می کرد، اکنون ایران جزء ثروتمندترین کشورها جهان بود و اکثریت بیکار و فقیر در کشور نبود.