ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۱ زندانی برای اجرای حکم اعدام به انفرادی منتقل شدند

۶ زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر و یک زندانی سیاسی در زندان ارومیه و همچنین ۴ زندانی متهم به قتل عمد به زودی اعدام می‌شوند.

سازمان حقوق بشر ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که چهار زندانی در زندان گوهردشت (رجایی‌شهر) کرج برای اجرای حکم اعدام به انفرادی منتقل شده‌اند. هرانا هم خبر داده است که محمد عبدالهی زندانی سیاسی در زندان ارومیه به انفرادی منتقل شده و در انتظار اجرای حکم اعدام است. ۶ زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر نیز در زندان ارومیه به انفرادی انتقال پیدا کرده‌اند تا حکم اعدام آن‌ها اجرا شود.

عکس از آرشیو

شبکه حقوق بشر کردستان نوشته است که ظهر دوشنبه ۱۸ مرداد خانواده محمد عبدالهی، زندانی سیاسی کرد در سالن ملاقات زندان مرکزی ارومیه برای آخرین بار او را ملاقات کرده‌اند.

مسئولین زندان به خانواده‌ او اعلام کرده‌اند که بامداد سه‌شنبه، ۱۹ مرداد حکم اعدام این زندانی سیاسی اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه حقوق بشر کردستان، علاوه بر محمد عبدالهی، جهانگیر رضوی‌زاده، جبرئیل کنعانی و کامران پورفت (از بند ۱۵زندان ارومیه) و امیر عزیزی (از بند ۱۰ زندان ارومیه) و توحید پورمهدی از بند روان‌درمانی و پریسا آقایی از بند نسوان به انفرادی منتقل شده‌اند. قرار است سه‌شنبه، ۱۹ مرداد این زندانیان اعدام شوند.

سازمان حقوق بشر ایران هم اعلام کرده که ۴ زندانی در زندان گوهردشت (رجایی‌شهر) برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.

این زندانیان شکر علی آهی، فریبرز جلالی، غلامرضا عرب درازی و مجید شیرافکن نام دارند و به اتهام قتل عمد به قصاص نفس (اعدام) محکوم شده‌اند. قرار است که حکم اعدام آن‌ها بامداد چهارشنبه، ۲۰ مرداد اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.