ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تهدید اطلاعات؛ احمد منتظری فایل صوتی صحبت‌های پدرش را حذف کرد

دادگاه ویژه روحانیت و اداره اطلاعات قم در تماسی تلفنی با احمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری از او خواسته‌اند فایل صوتی منتشر شده را از کانال تلگرام و سایت اینترنتی این مرجع درگذشته شیعه بردارد.

دادگاه ویژه روحانیت و اداره اطلاعات قم، در تماسی تلفنی با احمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری از او خواسته‌اند فایل صوتی تازه منتشر شده صحبت‌های آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌های ۶۷ را از کانال تلگرام و سایت اینترنتی این مرجع درگذشته شیعه بردارد.

در این تماس‌های تلفنی، احمد منتظری تهدید شده که با او برخورد جدی قضایی خواهد شد و بازداشت می‌شود.

همچنین از خانواده منتظری خواسته شده که به هر نحو ممکن اصالت این فایل را تکذیب کنند.

احمد منتظری در کانال تلگرام خود نوشته است: «در ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه امروز ۹۵/۵/۲۰ از اداره اطلاعات قم با اینجانب تماس گرفتند و از طرف وزارت اطلاعات پیغام دادند که نظر آن وزارت بر این است که فایل صوتی اخیر از روی سایت و کانال آیت‌الله منتظری برداشته شود.»

به دنبال این تهدیدها احمد منتظری فایل را از کانال تلگرام خود و سایت رسمی آیت‌الله حسینعلی منتظری برداشته است.

روز گذشته فایلی صوتی از دیدار حسینعلی منتظری با اعضای کمیسیون اعدام که مسئولان اعدام‌های سال ۱۳۶۷ در ایران بودند منتشر شد.

در این دیدار، این روحانی اعضای کمیسیون اعدام را جنایتکار معرفی می‌کند.

برای خواندن مشروح این دیدار و شنیدن فایل صوتی به این لینک مراجعه کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مسعود کریمی زاده

    این نوار بهمراه دیگر موضع گیریهای اخلاقی وشجاعانه ایشان بود که در ان جو اختناق صد هزار از مردم با خطر درگیری با سپاه در تشیع جنازه ایشان شرکت کردند و بازار چند شهر به نشانه عزاداری تعطیل گشت با وجود مخالفت حکومت با ایشان مردم ما ارزش شجاعت اخلاقی و صداقت را میدانند کسانی که از عدم همراهی مردم صحبت میکنند جا دارد اول یک اصلاحی در خودشان بکنند انوقت ببیند اگر مردم اندیشه خوب بهمراه صداقت ببینند جانشان را هم فدا میکنند در پایان یکی از شعارهای مردم را در روز تشعیع مینویسم منتظری نمرده این دولت که مرده

  • neda

    منابع حقوق بشری ایران روز سه شنبه 9 آگوست 2016 از اعدام «محمد عبداللهی» زندانی سیاسی و پنج نفر دیگر در زندان مرکزی ارومیه خبر دادند. به گزارش خبرگزاری «هرانا» ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر ایران، محمد عبدالهی اهل بوکان، کامران پورفت اهل پیرانشهر، توحید پورمهدی اهل ارومیه، امیر عزیزی، جهانگیر رضوی زاده اهل ارومیه و جبرئیل کنعانی اهل ارومیه از اعدام شدگان هستند. ه گزارش هرانا پریسا حاتمی، همسر رضوی زاده، دیگر زندانی بود که برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده بود اما به دلایل نامعلومی اجرای حکم او به تعویق افتاد. مصطفی احمدیان وکیل محمد عبدالهی به هرانا گفته است که موکل او از اتهام محاربه تبرئه شده بود. احمدیان گفت:«موکل من هرگز دست به سلاح نبرده است!