ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گارد ساحلی کویت ۱۰ ایرانی را دستگیر کرد

خبرگزاری دولتی کویت از این افراد با عنوان «نفوذی‌های ایران» نام برده است. روز گذشته ایران خبر داده بود که عربستان ۱۶ صیاد ایرانی را بازداشت کرده است.

وزارت کشور کویت از بازداشت ۱۰ ایرانی توسط گارد ساحلی کویت خبر داد. به گفته مقامات کویت آن‌ها قصد داشتند به طور غیرقانونی وارد این کشور شوند.

خبرگزاری دولتی کویت از ایرانیان دستگیر شده با عنوان «نفوذی» نام برده است

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت کشور کویت یکشنبه ۱۴ اوت/ ۲۴ مرداد اعلام کرد که یکی از این ۱۰ ایرانی به دلیل اصابت گلوله گارد ساحلی کویت مجروح شد.

بر پایه گزارشی که خبرگزاری دولتی کویت منتشر کرد این فرد ایرانی به فرمان ایست گارد ساحلی کویت توجه نکرد و پلیس کویت به سمت او تیراندازی کرد.

در این گزارش که نام این افراد ذکر نشده، از آن‌ها با عنوان «نفوذی‌های ایران» نام برده شده است.

وزارت کشور کویت تصویری از ۹ تن از این افراد در حالی که دستانشان از پشت بسته بود و زانو زده بودند منتشر کرد.

روز گذشته امین خسروی، فرمانده دریابانی شهرستان بوشهر اعلام کرده بود که سه قایق و یک لنج توسط عربستان سعودی توقیف و ۱۶ سرنشین آن‌ها که همه صیاد بودند بازداشت شده‌اند.

علی حاجت‌پور، معاون عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر نیز با تأیید دستگیری این صیادان توسط عربستان سعودی گفت که بازداشت آنان «به دلیل تجاوز مرزی نبوده بلکه به دلیل درگیری‌ای بود که در کویت ایجاد شده است».

تاکنون مقامات ایرانی نسبت به خبر بازداشت این ۱۰ نفر در کویت واکنشی نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.