ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باهنر: امکان رفع حصر منتفی است

محمدرضا باهنر، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های اصولگرایان که دو روز پیش گفته بود میرحسین موسوی از پذیرش شرط عدم فعالیت سیاسی برای رفع حصر سر باز زده است، توضیحاتی درباره این سخنان خود داد و گفت: «امکان رفع حصر منتفی است.»

محمدرضا باهنر، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های اصولگرایان که دو روز پیش گفته بود میرحسین موسوی از پذیرش شرط عدم فعالیت سیاسی برای رفع حصر سر باز زده است، توضیحاتی درباره این سخنان خود داد و گفت: «امکان رفع حصر منتفی است.»

محمدرضا باهنر از چهره‌های اصولگرایان

سایت فرارو دوشنبه ۲۵ مرداد به‌نقل از محمدرضا باهنر نوشته است که برخی از افراد و رسانه‌ها مکنونات و آرزوهای خود را منتسب به تحلیل او کرده و درصدد «قلب واقعیت عملکرد سران فتنه» بر آمده‌اند.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) شنبه ۲۳ مرداد متن گفت‌و‌گویی را که با محمدرضا باهنر در ۱۷ مرداد داشت منتشر کرد. باهنر در این مصاحبه گفته بود به میرحسین موسوی پیغام فرستاده که اعلام کند در صورتی ‌که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما او نپذیرفته است.

باهنر روز دوشنبه از رسانه‌ها انتقاد کرد که سخنانش را «تقطیع» کرده‌اند و گفت هیچ ارتباط رسمی علنی و غیرعلنی با آن‌چه او «سران فتنه» می‌نامد نداشته و طرح موضوع پیغام به موسوی شائبه ارتباط را تداعی می‌کند که این به نفع دوستان موسوی نیست.

او گفت: «با توجه به عملکرد و هزینه‌هایی که آن‌ها برای ملت و کشور به همراه داشتند محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت گیرد احکام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.»

باهنر افزود: «از آنجا که خیلی واضح است که حداقل نشانه این‌که متوجه شوید فردی متنبه شده است، پشیمانی او از عملکرد گذشته است؛ تحلیل بنده این است که با توجه به این‌که هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آن‌ها در دست نیست، امکان رفع حصر نیز منتفی است.»

میرحسین موسوی، همسرش زهرا رهنورد و مهدی کروبی، دو تن از رهبران اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از بهمن ۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند. موسوی و کروبی تاکنون چندین بار خواستار برگزاری دادگاهی علنی شده‌اند اما چنین دادگاهی تاکنون برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.