ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رژیم سوریه برای نخستین بار مواضع کردها را بمباران کرد

جنگنده‌های رژیم سوریه روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد / ۱۸ اوت برای اولین بار پس از آغاز جنگ در این کشور مناطق تحت اختیار کردها در سوریه را بمباران کرد.

جنگنده‌های رژیم سوریه روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد / ۱۸ اوت برای اولین بار پس از آغاز جنگ در این کشور مناطق تحت اختیار کردها در سوریه را بمباران کرد.

گروهی از نیروهای کرد سوریه

خبرگزاری فرانسه به‌نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داد شش موضع کردها در شهر حسکه هدف بمباران حکومت سوریه قرار گرفت.

یکی از خبرنگاران خبرگزاری فرانسه شاهد بمباران مواضع کردها در این شهر واقع در شمال شرق سوریه بود.

از روز چهارشنبه ۲۷ مرداد / ۱۷ اوت حسکه صحنه درگیری‌های خشونت‌باری میان نیروهای طرفدار رژیم سوریه و پلیس محلی کردها که «آسایش» نامیده می‌شود بود. این دو گروه اتهامات متقابلی مبنی بر دستگیری افراد گروه دیگر به یکدیگر زده‌اند.

در درگیری‌های روز گذشته ۱۱ نفر کشته شدند، از جمله چهار غیرنظامی، چهار عضو پلیس محلی و سه تن از طرفداران رژیم.

دو سوم حسکه در دست کردهاست و باقی آن را نیروهای رژیم در دست دارند. این وضعیت تنش در این شهر را افزایش داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    "رژیم سوریه" یک لولوی سر خرمن و بشار اسد یک عروسک است. ایران و روسیه (رفیق آیت الله و رفیق پوتین) با سلاح و سرباز و پول، مسئول تمام کشتارها در سوریه هستند.

  • اردلان

    رژیم سوریه و روسیه فقط و فقط دشمنان داعش را می زنند . در حالی که کردها در حال آزاد سازی شهر ها از چنگ داعش هستند سوری ها برای خوش خدمتی به مقام عزمای خلیفه سلتان اردوغان ، در حال زدن کردهایی هستند که سلحشورانه مقابل داعش ایستادند و جنگیدند

  • ایرانی

    کردها در عراق اعلام کرده اند هر جا را که آزاد کنند دیگر پس نمی دهند و تحت اشغال خود نگه می دارند اگر این کار را در سوریه هم بخواهند انجام دهند باید شاهد درگیری های بیشتری بین رژیم سوریه و رژیم کردها با رژیم آمریکا و بقیه رژیم ها باشیم