ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سومین طلای ایران در المپیک ریو: قهرمانی یزدانی در کشتی آزاد

این کشتی‌گیر آزاد ایران که پیشتر مدال طلای جوانان جهان را بر گردن آویخته بود، با کسب سومین مدال طلای ایران در المپیک ریو، رتبه ایران را ۱۰ رده ارتقا داد.

حسن یزدانی، کشتی‌گیر آزاد کاروان ورزشی ایران در المپیک با پیروزی در برابر انور گدویف از روسیه اولین مدال طلای کشتی ایران در رقابت‌های ریو ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.

یزدانی ۲۲ ساله کشتی آزاد ایران را پس از ۱۶ سال صاحب مدال طلا کرد.

یزدانی بامداد شنبه ۲۰ اوت/ ۳۰ مرداد در وزن ۷۴ کیلوگرم در سالن کاری اوکا در شهر ریو برزیل در برابر گدویف، دارنده مدال برنز جهان بر روی تشک رفت و در پایان با وجود نتیجه مساوی ۶-۶، به دلیل کسب امتیاز آخر پیروز این رقابت اعلام شد.

این کشتی‌گیر آزاد کاروان ورزشی ایران که پیشتر مدال طلای جوانان جهان را بر گردن آویخته بود، با کسب سومین مدال طلای ایران در این دوره از رقابت‌های المپیک، رتبه ایران را ۱۰ رده ارتقا داد.

ایران اکنون با سه طلا و چهار برنز در رده ۲۴ جدول مدال‌داران المپیک ریو قرار دارد.

یزدانی ۲۲ ساله به عنوان جوان‌ترین کشتی‌گیر ایران که توانسته است در المپیک مدال طلا کسب کند، کشتی آزاد ایران را پس از ۱۶ سال صاحب مدال طلا کرد.

حسن رحیمی، دیگر کشتی‌گیر آزاد ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم، پس از سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی و کیمیا علیزاده در تکنوادو، چهارمین برنز ایران را در رقابت‌های ریو ۲۰۱۶ کسب کرد.

تاکنون ایالات متحده آمریکا با مجموع ۱۰۵ مدال مقام اول را کسب کرده و کاروان ورزشی کشورهای بریتانیا، چین، آلمان و روسیه هر یک به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جهان ایستاده‌اند.

رقابت‌های المپیک ریو که از ۱۵ مرداد آغاز شده است، یکشنبه ۳۱ مرداد پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.