ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ استعفا داد

اسنادی که اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین منتشر کرد نشان می‌دهد منافورت از حزب متبوع رئیس جمهوری پیشین اوکراین ۱۲ میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است.

پل منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در پی فاش شدن روابطش با رئیس جمهوری پیشین اوکراین استعفا داد.

اسنادی که اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین منتشر کرد نشان می‌دهد منافورت از حزب متبوع رئیس جمهوری پیشین اوکراین ۱۲ میلیون دلار گرفته است

به گزارش خبرگزاری رویترز، منافورت جمعه ۱۹ اوت/ ۲۹ مرداد پس از دو ماه که مسئولیت ریاست ستاد انتخاباتی ترامپ را بر عهده داشت پس از فاش شدن روابطش با ویکتور یانوکوویچ و حزب متبوعش از سمت خود استعفا داد.

ترامپ با انتشار بیانیه‌ای بدون آن‌که درباره دلیل استعفای منافورت توضیحی دهد، با این استعفا موافقت کرد.

اریک ترامپ، فرزند دونالد ترامپ درباره این استعفا به شبکه فاکس نیوز گفت که دلیل آن که پدرش در این باره واکنشی نشان نداده این است که او نمی‌خواهد تمرکز خود را «با هر آنچه منافورت با آن درگیر بوده» بر هم بزند.

اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین در هفته‌های اخیر اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌داد منافورت ۱۲ میلیون دلار از «حزب مناطق» که ارتباط نزدیکی با روسیه دارد، کمک مالی دریافت کرده است.

منافورت پیشتر این اسناد را «بی‌پایه» و ادعای ارتباط او با یانوکوویچ را «احمقانه» خوانده بود.

بر پایه آخرین نظرسنجی‌ها ترامپ هشت امتیاز از رقیب خود، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات آمریکا عقب‌تر است. او در هفته‌های اخیر به دلیل جهت‌گیری‌های سیاسی‌اش درباره روابط آمریکا و روسیه مورد انتقاد قرار گرفته است. منتقدان ترامپ می‌گویند که او خود نیز احتمالا روابطی پنهانی با روسیه دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.