ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمدرضا خاتمی به دادسرای اوین احضار شد

محمدرضا خاتمی، برادر محمد خاتمی از علت صدور این احضاریه اظهار بی‌خبری کرد و گفت «فکر می‌کنم در راستای مسائل گذشته درباره فعالیت‌های بنده باشد».

محمدرضا خاتمی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و نائب رئیس مجلس ششم شورای اسلامی از احضارش به دادسرای اوین خبر داد.

محمدرضا خاتمی سال گذشته نیز به دلیل سخنرانی‌اش در روز ۱۶ آذر از سوی اطلاعات سپاه احضار شده بود

خاتمی شنبه ۳۰ مرداد به خبرگزاری کار ایران، ایلنا گفت که امروز برگه احضاریه دادسرای اوین به او ابلاغ شده است و بر اساس قانون باید تا حداکثر پنج روز آینده به این شعبه مراجعه کند.

برادر محمد خاتمی، رئیس جمهوری دولت اصلاحات گفت که از علت صدور این احضاریه بی‌خبر است و اضافه کرد: «فکر می‌کنم در راستای مسائل گذشته درباره فعالیت‌های بنده باشد».

او گفت که در روزهای آینده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین مراجعه خواهد کرد.

زهرا اشراقی، همسر او تصویر این برگه احضاریه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. در این احضاریه که در ۲۵ مرداد تنظیم شده، در قسمت علت حضور نوشته شده است: «مقتضی است در مهلت مقرر فوق در وقت اداری جهت اخذ توضیح در مورد اتهامات مندرج در پرونده در این بازپرسی حاضر شوید».

او در آذرماه سال گذشته نیز به دلیل سخنرانی‌اش در روز ۱۶ آذر از سوی اطلاعات سپاه پاسداران احضار شده بود. او سه ماه پیش از آن نیز با شکایت سپاه پاسداران ممنوع الخروج شده بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران در این باره گفته بود که سخنرانی‌های محمدرضا خاتمی «موجب تنش می‌شود» و از دانشگاهیان خواسته بود که از انجام آنها جلوگیری کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.