ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یگان حفاظت محیط زیست: فضای مجازی بازار اصلی خرید و فروش حیوانات است

یگان حفاظت محیط زیست از سایت‌های مرتبط با خرید فروش حیوانات شکایت و پرونده‌ را از طریق پلیس فتا، واحد سایبری نیروی انتظامی پیگیری می‌کند.

نقی میرزاکریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تهران می‌گوید اغلب خرید و فروش‌های حیوانات در ایران در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

نقی میرزاکریمی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تهران

به گزارش خبرگزاری کار ایران، نقی میرزاکریمی گفت که این یگان از سایت‌های مرتبط با خرید فروش حیوانات شکایت و پرونده‌ را از طریق پلیس فتا، واحد سایبری نیروی انتظامی پیگیری می‌کند.

یگان حفاظت از محیط زیست تهران اسفندماه ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد. مبارزه با خرید و فروش و نگهداری جانوران وحشی، شکار و صید غیرمجاز و تخریب و آلوده کردن محیط زیست از جمله وظایف این نهاد است.

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست درباره فعالیت‌های اخیر این یگان گفت که آنها اکنون غرفه‌داران مرکز خرید و فروش حیوانات خلیج فارس را آموزش می‌دهد و حیواناتی که اجازه فروش‌ آنها وجود ندارد را به آنان معرفی می‌کند.

از امارات متحده عربی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان یکی از بازارها و مقصدهای قاچاق حیوانات وحشی ایران از جمله یوزپلنگ نام می‌برند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهسوار

    بهتر بود فرمانده محترم یگان حفاظت اموزش هایی را نیز برای افراد یگان حفاظت محیط زیست ترتیب بدهند. متاسفانه هنوز تگلیف ما مشخص نیست که چه حیوانی را می توانیم نگهداری کنیم و چه حیوانی را نه حضرات بجز مرغ و خروس هر حیوانی گیر بیارند توقیف و ضبط و پرونده تشکیل می دهند. خود بنده با موافقت اصولی جهاد کشاورزی با وام اقتصاد مقاومتی با پروانه کسب پرورش قرقاول در ارومیه مزرعه پرورش قرقاول تاسیس کردم. بعد از سه سال فعالیت مستمر و اشکار در فضای مجازی و بازار ایران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدند مزرعه ما را کشف کنند و پرندگان غیر بومی و غیر وحشی را ضبط کنند و بنده را بعنوان یک مجرم تحویل مقامات قضایی دهند. و بعد از شش ماه با حکم دادگاه تبرئه شدیم . ولی متاسفانه کل سرمایه گذاری از بین رفت ولی هنوز هیچ مقامی در سازمان حفاظت محیط زیست حتی توبیخ هم نشد.