ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: اگر خوشبینانه به ماجرا بنگریم سران فتنه حرف من را نفهمیدند

خامنه‌ای گفت که اگر در طرفداری از کسی حرفی زده می‌شود که مخالف سخنان و مواضع اوست، آن شخص باید اعلام مخالفت کند وگرنه به حساب او گذاشته می‌شود.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت که به یکی از رهبران اعتراضات به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ هشدار داده که «مدیریت این جریان به دست بیگانگان می‌افتد» اما آنها حرف او را نفهمیدند.

خامنه‌ای گفت که به یکی از سران فتنه هشدار داده اما آنها حرف او را نفهمیدند

به گزارش خبرگزاری فارس، خامنه‌ای یکشنبه  ۳۱ مرداد در جمع امامان جمعه مساجد تهران بار دیگر از میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نامزدان معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به عنوان «سران فتنه» یاد کرد و گفت به آنها در زمانی که به نتایج انتخابات اعتراض می‌کردند هشدار داده بوده که این جریان «به دست بیگانگان می‌افتد».

رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: «در اوایل فتنه به یکی از سران فتنه گفتم شما در ظاهر با نظام هستید و به گفته خودتان در حال اعتراض انتخاباتی هستید اما بدانید که مدیریت این جریان به دست بیگانگان می‌افتد و آنها با استفاده از کار شما، اصل نظام را هدف می گیرند».

خامنه‌ای اضافه کرد: «آنها، البته اگر با نگاه خوشبینانه به ماجرا بنگریم، حرف اینجانب را نفهمیدند و وارد شدند و همه دیدند که چگونه انتخابات بهانه‌ای برای حمله و نفی اصل نظام شد».

او گفت که برخی از افراد می‌گویند که باید از حرفی که در آن موقع زده شده، گذشت اما «اگر در طرفداری از کسی حرفی زده می‌شود که مخالف سخنان و مواضع اوست، آن شخص باید اعلام مخالفت کند وگرنه به حساب او گذاشته می‌شود».

رهبر جمهوری اسلامی ایران به تازگی درباره موسوی و کروبی و اعتراضات سال ۸۸ گفته بود که نسبت به آن «حساس» است و ملاک هم «عدم حمایت از کسانی است که سردمدار فتنه بودند و تاکنون نیز اعلام تبری نکرده‌اند».

در روزهای گذشته دو تن از چهره‌های اصول‌گرا گفتند که برای موسوی پیغامی فرستاده‌اند تا اعلام کند که فعالیت سیاسی نخواهد کرد. میرحسین موسوی دریافت چنین پیغام‌هایی را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ارسی

    خودت معنی بی بصیرت که حرف خودت بود را فهمیدی؟ با رفتاری که احمدی نژاد با خودت کرد و این همه خسارت ببار آورد آیا خودت فهمیدی بی بصیرت کی بود؟

  •  عجب تکه نجیبانه ای نوشته ای ٬ ای مقلد آقا

    با سلام***ماملتی هستیم در کشور گل و بلبل. نوشته بلا مرا بیاد زنده یاد صادق هدایت می اندازد که هفتاد هشتاد سال پیش وضعیت امروز ما را که در همان روزها هم بود دیده بود. او دو تا جمله ی موزون داشت که همه جا آنرا می گفت و برای شهید نورایی نوشته بود.او نوشته بود و می گفت: کشور ما هست مانند حلا ما در او همچون حسین در کربلا او در جای دیگری وقتی خبر انتقاد از کتاب زنده به گورش و بوف کورش را توسط یک آخوند شنیده بود که پیشنماز مسجد جعفر طیار در تهران بود برای شهید نورایی نوشته بود و هزار بار هم برای دیگران از جمله پدر من گفته بودو آن جمله این بود» گه چو می جوشد٬ از آن آخوند برمی غلپد. حالا حکایت این امیر مومنان دوران است. ولی بی رودربایستی ما ایرانیان و توی خواننده باید از داشتن چنین حکومتی و بی عملی خودمان خجالت بکشیم. ما باید از خودمان بپرسیم که آیا واقعا وارث تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم!!!

  • radio

    دیکتاتورها آخر سر کارشان به جنون می کشد/ بدبخت ملتی که تحت حکومت یک دیکتاتور مجنون باشد

  • dfgn

    اولاً تلویحاً نفهم خواندن دیگران کار ثوابی نیست. دوماً {آیت الله خامنه ای: "... باید توجه داشت که اگر در طرفداری از کسی حرفی زده می‌شود که مخالف سخنان و مواضع اوست، آن شخص باید اعلام مخالفت کند وگرنه به حساب او گذاشته می‌شود."} شما که علیه حرف های مملی مهندس و علامه سعیدی اعلام مخالفت کردید حداقل قبل از پایان سال آخرشون عزلشون کنید تا ما هم اگر در طرفداری از شما حرفی زده اند یا قانون شکنی(کودتا)انتخاباتی کرده اند به حساب شما نگذاریم... عملیات سیاسی توسط نظامیان یعنی براندازی جمهوریت، اسلامیت، ایرانیت و باز هم یعنی براندازی ولایت، طلقیت، فقاهت. نظامیان جزئی از نظام هستند،نظام داور انتخابات است، اگر نظام ستاد تبلیغات انتخاباتی به نفع کاندیدایی و علیه دیگر نامزد های انتخابات داشته باشد یعنی تبانی، یعنی انتخابات نداریم، یعنی براندازی جمهوریت چون جمهوری بدون انتخابات نداریم. در اسلام تبانی نداریم، انتخابات سالم حق مردم است، جمهوری اسلامی بدون رعایت حق مردم نداریم، تبانی در انتخابات یعنی براندازی اسلامیت چون جمهوری اسلامی بدون انتخابات نداریم. حکومت بدون رضایت مردم ملی نیست، جمهوری اسلامی بدون رضایت مردم یعنی براندازی ایرانیت چون حکومت ایرانی بدون رضایت مردم نداریم. "جمهوری اسلامی ایرانِ" ظالم نداریم، نظام ولایت مطلقه فقیه ناتوان یعنی براندازی ولایت، طلقیت، فقاهت؛ فقیه حاکم بر اینچنین نظامی در صورت پایان ندادن به حق کشی از مردم وجاهت حکومت ندارد چون ولی مطلقه فقیه ظالم یا همدست ظالم نداریم. برانداز 6 دانگ نظام کیست؟ عملیات سیاسی توسط نظامیان یعنی براندازی 6 دانگ نظام یعنی براندازی "فرمانده کل قوا" یعنی «براندازی»

  • میرضا رضا

    کجاست مدرک و شواهد که این به اصطلاح «فتنه» را بیگانه هدایت کرد؟!؟ که این «بیگانه» شخص ایشان است که از خدا بی خبر است و دستش به خون مسلمانان در عراق و سوریه آلوده و به سنی رسیده که دیگر از عقل و شعور سرابی بیش برایش باقی نمانده: وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ أَفَلَا يَعْقِلُونَ (آیه ۶۸ از سوره ۳۶ در قرآن) و به هر کس عمر طولانی دهیم، او را در عرصه آفرینش [به سوی حالت ضعف، سستی، نقصان و فراموشی] واژگونش می کنیم؛ پس آیا تعقّل نمی کنند؟

  • من مقلد آقا هستم حتا اگر نبشم.

    من مقلد آقا هستم حتا اگر نباشم و ژست استقلال بگیرم. خامنه ای بخوبی میداند که من پوفیوز هستم. صبورم٬ بی آر و بی تعصبم٬ ایرانیتم را فروخته ام٬ به نجاست و کثافت عادت کرده ام٬ بوی نحوست صدای نکبت هر صبح و شام هر پگاه و هر عصر از بامها و گلدسته ها بلند است و من به آنها عادت کرده ام٬ من در این منجلاب قوطه ورم و هی غلپ غلپ و قلپ قلپ از این کثافت را قورت می دهم هم شش هایم را٬ شکمم را٬ که از کثافت پر است هر روز پرتر می کنم٬ مغز من معتاد است و از شجاعت تهی اما از بوی گند سرشار است. بدنم از جذب این همه کثافت و نجاست کرخ شده است. من از تسلیمم٬ قبله ام بسوی آقا ست. در سجاده ام نور خدا پیداست. نگاهش کن برای من این همه کدورت و نکبت نور است و نور است. نور حضرت احدیت. من به حُرم و حرارت نفس آقا و بوی خوش آن عادت کرده ام. من اصلا به نفس آقا معتادم. نفس آقا نفس خود خداست و بیا تو هم بو کن تو هم همانند من خواهی شد. سرنوشت ما این است. هفت هزار سال سابقه ی تمدن را من به یغما داده ام. دلم خوش است که زن من خواهر من دختر من همه ی عفونتش زیر چادر است. من سبزم من زردم و من خصوصا سیاهم. نگام کن!

  • ملت

    این آخوند خیال میکند یک ملت نادان را هدایت میکند. ملتی که به خیانت او واقف شده زیان های جبران نا پذیری با کودتا علیه مردم دزد ترین و فاسد ترین آدم ها را در قتل دزدی و خیانت بر سرنوشت ملت حاکم کرده با اینهمه سند موجود باید به خاطر عوامل سرکوبش که تا دندان مسلح هستند دروغ بگوید درغیر اینصورت همان نیرو های سرکوب خودش را قلع و غم خواهند کرد. او نمیتواند با فرا فکنی از خیانتی که کرده و مملکت را به نقطه بحرانی هدایت کرده را به گردن دیگران بیندازد. چه کسی جز خودش بیشترین مسولیت را دارد!؟ آنهایی را که مملکت را به این نقطه رساندن که همگی آزادند و در مقابل آنهایی که نمیخواستند مملکت به اینروز بیفتد در زندان .