ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران: سه تا چهار گروه مخالف را منهدم کردیم

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که سپاه در سال جاری فعالیت‌هایی در سطح منطقه برای مقابله با گروه‌های مخالف انجام داده که در پی آن سه تا چهار گروه فعال در آن سوی مرزها را منهدم کرده است.

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که سپاه در سال جاری فعالیت‌هایی در سطح منطقه برای مقابله با گروه‌های مخالف انجام داده که در پی آن سه تا چهار گروه فعال در آن سوی مرزها را منهدم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مارانی روز دوشنبه یکم شهریور گفت بحث مقابله با گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی که قصد دارند از مرزهای شرقی وارد ایران شده و در خاک کشور ناامنی ایجاد کنند، از جمله مهمترین موضوعاتی است که در سال ۹۵ در سطح منطقه پیش برده شده است.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران یکی از گروه‌هایی که قصد داشت از خارج وارد ایران شود را به گروه «فرقان» نزدیک دانست و گفت فرمانده این گروه فردی به نام امان‌الله رئیسی بود که به‌همراه تعدادی از افراد یک گروه ۹ نفره دستگیر شدند.

به‌گفته او چهار نفر از این گروه در درگیری‌ها کشته شدند و از دستگیرشدگان نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم مواد منفجره به‌دست آمد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    "روس ها با اعلام خبر حضور جنگنده هایشان در همدان، بی معرفتی کردند." این جمله عجیب را وزیر دفاع جمهوری اسلامی گفته است. آیا جناب وزیر گمان می کرده است که اگر روس ها این خبر بسیار بسیار مهم را اعلام نمی کردند، کسی در ایران و جهان مطلع نمی شد که بمب افکن های روس، در پایگاه هوایی نوژه حضور دارند و از آنجادر سوریه عملیات می کنند؟! گیریم که هیچ کس در ایران متوجه پروازهای روزانه بمب افکن های روسی نمی شد (که می شد)، آیا کشورهای درگیر در ماجرای سوریه، از جمله آمریکا هم متوجه نمی شدند و به فرض توجه، به قول آقای وزیر معرفت به خرج می دادند و دم بر نمی آوردند؟ جناب وزیر دفاع و سایر مسؤولان جمهوری اسلامی ایران! عصر، عصر اطلاعات است و دیگر نمی شود پنهان‌کاری کرد، مخصوصاً بمب افکن سواری که دولّا دولّا نمی شود!!