ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اشغال محل برگزاری کنسرت شهرام ناظری در یزد

در ادامه مخالفت با برگزاری کنسرت موسیقی در شهرهای مختلف، این‌بار گروه فشار در یزد با اشغال سالن برگزاری مانع از این برنامه شدند.

نیروهای تندرو  مانع از آغاز به موقع کنسرت شهرام و حافظ ناظری در یزد شدند.

تجمع مخالفان برگزاری کنسرت در بوشهر

خبرگزاری کار ایران، ایلنا، عصر پنجشنبه چهارم شهریور خبر داد که گروهی از نیروهای تندرو با تجمع در محل برگزاری کنسرت شهرام ناظری این برنامه را با اختلال روبرو کرده‌اند

برپایه این گزارش در حالی که پیشتر اعلام شده بود کنسرت ناظری‌ها در سالن قدس برگزار خواهد شد، عده‌ای با تجمع و اقامه نماز در این سالن مانع برگزاری کنسرت شدند.

ایلنا گزارش کرد که تجمع کنندگان با خواندن دعای کمیل مانع از آغاز این برنامه در زمان اعلام شده، شدند. برپایه این گزارش به رغم حضور «تجمع کنندگان کفن‌پوش» شهرام ناظری برنامه خود را آغاز کرد.

صبح امروز بیش از ۲ هزار تن از اهالی موسیقی در نامه‌ای به رئیس دولت، از او «اعاده‌حیثیت جامعه‌ موسیقی و احیای حرمت موسیقیدانان» خواستار شدند.

امضاء کنندگان این نامه از دولت خواستند که به جای حرف زدن «برخورد عملی، روشن و الزام‌آورِ دولت و نظام جمهوری اسلامی در جهت احیای حق سلب‌شده‌ مذکور و نیز تضمین جدی عدم تکرار این وضعیت» شدند.

حسن روحانی رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران پیش از این با انتقاد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موافقت علی جنتی با لغو کنسرت موسیقی در مشهد را خلاف قانون دانسته و گفته بود که »هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد».

احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد مرداد امسال گفته بود که اجازه نخواهد در مشهد کنسرت موسیقی برگزار شود. پس از آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که دولت به دلیل مخالفت شخصیت‌های مذهبی از برگزاری کنسرت در مشهد صرف‌نظر کرده است.

جنتی ظهر امروز به خبرنگاران گفت: موافقت با لغو کنسرت در مشهد «موجب شده در برخی شهرها از جمله سبزوار و نیشابور نیز دخالت‌هایی صورت گیرد».

او این وضعیت را برای دولت «غیرقابل قبول» عنوان کرد و افزود که برای حل این مشکل با مسئولان قضائی رایزنی کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در باره لغو کنسرت در شهر مشهد گفت: امام جمعه این شهر مخالف برگزاری کنسرت است و « با فشاری که به دستگاه قضایی وارد آورده‌اند مانع از برگزاری کنسرت می‌شوند».

در همین زمینه

نامه اهالی موسیقی به روحانی: پذیرش لغو کنسرت‌ها فاجعه است

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امین

    سگ های خامنه ای جنایتکار، فاسد و غارتگر انگار از تو قبر فرار کرده اند،بی شرف های مزدور...

  • saeid

    مفت خورها قرن 21 وقت این مسخره بازیهاست؟شماها در خفا کثافت کاریتان را می کنید بعد میایید جلوی یه موریقی که مارمولک را هم تحریک نمیکند میگیرید؟