ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بارامو» آمیزه‌ای از موسیقی فلامنکو و ایرانی

گروه «بارامو» متشکل از مانوئل اسپینوزا، بابک کامگار و پدرو پدروسا است. این گروه در پروژه‌ای با عنوان موسیقی ملل تعریف شده و به طور مشخص آمیزه‌ای از موسیقی فلامنکو، ایرانی، آفریقایی و لاتین (یا هندی) را ارائه می‌کند.

گروه «بارامو» متشکل از مانوئل اسپینوزا، بابک کامگار و پدرو پدروسا است. این گروه در پروژه‌ای با عنوان موسیقی ملل تعریف شده و به طور مشخص آمیزه‌ای از موسیقی فلامنکو، ایرانی، آفریقایی و لاتین (یا هندی) را ارائه می‌کند.
«بارامو» در تعریف خود می‌گوید که «سعی در نمایاندن ریشه‌های زبانی منحصر به فرد که در دیدار پدیدار می‌شود را دارد و این معنای کلمه «بارامو» است. از ورای سازهای متفاوتی چون تار، رباب، عود، گیتار، کاخُن، بندیر و آواز فلامنکو و آواز ایرانی، بارامو زبانی لبریز از رنگ و گوناگونی را ارائه می‌کند که مناظری درونی را بر می‌انگیزد. چشم‌اندازهایی که ما را با آغاز ملاقات، هیجان دیدار، همزیستی، گفت‌وگو، بازی و عمق پیوند می‌دهد. فرم سه نوازی، لباسی از نزدیکی و تحرک بر تن موسیقی می‌پوشاند، جایی که هر رنگی همچنان که در خدمت جمع است، به واسطه‌ی منش خود می‌درخشد. بارامو به شادیِ دیدار دیگری و یافتن خویش متعهد است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.